POMEMBNO
ob prevzemu paketa

REKLAMACIJSKI OBRAZEC
v primeru manjkajočega izdelka

Pred prvo uporabo oz. pred odprtjem originalne embalaže izdelkov obvezno preverite:

 

- ustreznost izdelkov glede na vaše naročilo in priloženo dobavnico (vloženo v plastični ovoj, na zunanji strani pokrova embalaže) in

- brezhibnost izdelkov.

 

V primeru, če dostavljen paket ni skladen z vašim naročilom, prosimo izvedite postopek za uveljavljanje reklamacije. 

 

Pogoj za uveljavljanje reklamacije je, da izdelek, ki je predmet reklamacije, še ni bil uporabljen in je zapakiran v originalni embalaži.

 

Reklamacijo lahko uveljavljate v roku 14 dni od prejema paketa. Kasnejše reklamacije žal niso več možne.

 

 

REKLAMACIJSKI ZAPISNIK

Natisnite in izpolnite reklamacijski zapisnik. Kliknite tukaj.  

 

V spodnji obrazec vnesite svoje podatke in navedite kateri od naročenih izdelkov manjka v paketu. O obravnavi primera vas bomo sproti obveščali.