Pogosta vprašanja

DELOVNI ZVEZKI

Ali imate v ponudbi vse učbenike in delovne zvezke za vse predmete v osnovni šoli in srednji šoli?

V ponudbi imamo vse delovne zvezke in učbenike za vse osnovne in srednje šole, ne glede na razredno stopnjo ali letnik, ki ga vaš šolar ali dijak obiskuje.

 

Ali lahko vrnem napačno naročen delovni zvezek ali učbenik?

V kolikor delovni zvezek in učbenik ni ovit v samolepilno folijo, popisan ali opremljen z nalepkami, ga lahko vrnete. Poštnino v tem primeru krijete sami. Rok za vračilo gradiva je 14 dni od datuma prevzema paketa.  

 

Ali lahko vrnem delovni zvezek ali učbenik, kljub temu, da je ovit v samolepilno folijo?

V primeru, da je gradivo ovito s samolepilno folijo, gradiva ni mogoče vrniti.

 

Ali lahko reklamiram delovni zvezek ali učbenik s tiskarsko napako?

Žal ste prejeli gradivo s t.i. tiskarsko napako. Na naslov Kopija-nova d.o.o., Meljska cesta 56, 2000 Maribor pošljite omenjeno gradivo skupaj s kopijo računa. Po prejemu reklamiranega gradiva, vam bomo poslali novo gradivo.

 

Ali lahko reklamiram komplet delovnih zvezkov sestavljen iz večih delov, saj sem prejel dva enaka dela?

V tem primeru na naslov Kopija-nova d.o.o., Meljska cesta 56, 2000 Maribor pošljite napačen del delovnega zvezka skupaj s kopijo računa. Po prejemu reklamiranega dela, vam bomo poslali pravi izvod gradiva.  

 

Ali je možno kupiti ovitke za vse delovne zvezke?

Nudimo vse dimenzije ovitkov za vsa učna gradiva, ki so v uporabi v Sloveniji. Ovitki so iz kakovostnega PVC materiala, ki je obstojnejši od klasičnih ovitkov in hkrati ne zamegli platnice.

 

Zakaj na seznamu za 1., 2. in 3. razred ni delovnih zvezkov?

Delovni zvezki za 1. triado so financirani s strani Ministrstva za znanost, izobraževanje in šport., zato jih starši ne kupujete. Za dobavo poskrbi vaša šola.

ZVEZKI Z BARVNIM PAPIRJEM, TUDI ZA DISLEKTIKE

Je Pastel linija zvezkov namenjena samo dislektikom?

Zvezki z barvnim papirjem linij Pastel in Color, ki jih imamo v ponudbi so namenjeni tistim, ki si željo drugačen zvezek oziroma tistim, ki si svoj bolj ali manj ljubi predmet želijo popestriti z barvnim papirjem. Tako lahko učenje predmeta, ki šolarju ni najbolj priljubljen, postane prijetnejše opravilo. 

Poleg tega pa so zvezki z barvnim papirjem namenjeni otrokom, ki imajo težave pri branju ali disleksijo. Zvezki Ajda linije Pastel so zvezki zasnovani v sodelovanju z dr. Matjažem Mihelčičem, M.Sc. optometrije.

 

Ne vem, kateri barvni papir v zvezku bi najbolje ustrezal mojemu otroku. Je možno zvezke kje videti?

Na povezavi https://www.kopija-nova.si/pastel se lahko prijavite na testne vzorce barvnih papirjev, ki so vključeni v linijo Pastel. Poslali vam bomo primer barvnih papirjev, da se boste lahko odločili. Zadeva je brezplačna.

 

Katera črtovja so na voljo v zvezkih z barvnim papirjem?

Na voljo so vam črtasti, mali karo in brezčrtni zvezki.

 

Katere velikosti zvezkov so na voljo v zvezkih z barvnim papirjem?

Na voljo so samo zvezki formata A4.

GARANCIJA 

Kakšna je garancija na šolske nahrbtnike?

Garancija na šolske nahrbtnike Explore je 2 leti. Če se je nahrbtnik poškodoval zaradi neprimerne uporabe, vam garancije žal ne moremo upoštevati.

 

Kakšna je garancija na šolske torbe?

Garancija na Scooli torbe je 3 leta. Če se je torba poškodovala zaradi neprimerne uporabe, vam garancije žal ne moremo upoštevati.

 

Kakšna je garancija na šolske peresnice?

Garancija na šolske peresnice Explore je 2 leti. Če se je peresnica poškodovala zaradi neprimerne uporabe, vam garancije žal ne moremo upoštevati.

ZVEZKI ZA PRVO TRIADO 

Kakšna je razlika med zvezki za prvo triado Ajda, Lili in Bine ter Tako lahko?

Vsebina je pri vseh treh zvezkih enaka. Notranjosti zvezkov vsebujejo papir, ki ne prepušča črnila. Vsi zvezki imajo modro obrobo, ki otroku pomaga pri koncentraciji. Zvezki, ki jih uporabljajo pri slovenskem jeziku, pa imajo dodatne vmesne črte, ki otrokom olajšajo učenje pisanja.

 

Ali mora šolar v prvi triadi nujno uporabljati zvezke za prvo triado?

Šolar mora uporabljati tiste izdelke, ki jih zanj priporoči učitelj. Slednje preverite na seznamu vaše šole.

 

V čem je razlika med črtovji zvezkov za 1. triado?

Na voljo so zvezki z vmesno črto, črtasti zvezek, zvezek 1cm karo ter brezčrtni zvezek v velikosti A4 in B5.

Notranjost platnice ima grafični prikaz pravilne drže pisala ter slikovno ponazorjen pravilen potek pisanja črk. Črtasti zvezek je namenjen učenju pisanja z veliki tiskanimi črkami. Črtasti z vmesno črto je namenjen učenju pisanja z malimi tiskanimi črkami ter učenju pisanja s pisanimi črkami. Zvezek 1 cm karo je namenjen za učenje matematike. Brezčrtni zvezek pa je namenjen risanju in ustvarjanju.

ZANIMAM SE ZA NAKUP ŠOLSKIH POTREBŠČIN AJDA

V čem se notni zvezek 20za20 razlikuje od klasičnega notnega zvezka?

Posamezni list znotraj notnega zvezka 20za20 vključujejo mali notni zvezek, črtasti del in brezčrtni del. Vključeno učno gradivo podaja osnovno znanje o moderni glasbi, o osnovnih bendovskih glasbilih in osnovne primere notnega zapise za začetnike. Uporaben je za učence pouka glasbe v osnovnih in glasbenih šolah ter za pisce besedil, avtorje glasbe in glasbenike.

 

Dve uporabni strani posameznega lista omogočata preglednost, prostor na vrhu in dnu vsake strani pa je na voljo za vpisovanje potrebnih podatkov pri glasbenem izobraževanju ali ustvarjanju. Možna je uporaba zvezka ali pa posameznih listov, saj se lahko vsak list preprosto iztrga in hrani ločeno od zvezka oz. deli med prijatelji glasbe. Slovar glasbenih izrazov predstavljajo najpogostejše pogovorne fraze med glasbeniki v bendu.

 

Kakšne so posebnosti zvezka za učenje tujega jezika?

Zvezek je namenjen izdelavi slovarja besed. Uporabnik vanj zapisuje nove besede in jih s pomočjo posebnih zavihkov utrjuje, dokler ne postanejo del njegovega besedišča. Zavihki mu pri tem omogočajo sprotno preverjanje naučenih besed. V njih je namreč prekrivni karton, ki z drsenjem navzgor in navzdol omogoča učenje besede za besedo ter sprotno preverjanje.

 

Ali so šolske potrebščine Ajda vredne zaupanja in nakupa?

Šolske potrebščine Ajda so premišljeno razviti izdelki, ki zagotavljajo popolno uporabnost. Izjemen poudarek namenjamo tudi kakovosti izdelkov. Tako ob sodelovanju strokovnih sodelavcev in ob prejemanju povratnih informacij s strani otrok ter njihovih staršev, skrbimo za optimalno kvaliteto izdelkov, ki zagotavlja, da so šolske potrebščine Ajda tudi zelo vzdržljivi izdelki ob upoštevanju vseh mogočih dejavnikov. Z gotovostjo poudarjamo odlično razmerje med uporabno vrednostjo, kvaliteto in ceno šolskih potrebščin Ajda. Pri proizvodnji šolskih potrebščin Ajda se zelo trudimo ponuditi izdelek, ki je privlačen na pogled in s karakteristikami, ki šolske potrebščine Ajda postavljajo ob bok svetovno priznanim blagovnim znamkam.

 

Ali lahko menjam copate/natikače katerih naročena številka mojemu otroku ne ustreza?

Če copati/natikači niso nošeni, jih lahko zamenjate za drugo številko. Rok za zamenjavo je 14 dni.

 

Kdaj lahko pričakujem manjkajoči izdelek, za katerega je na računu navedeno, da bo poslan naknadno?

Manjkajoč izdelek bo poslan takoj, ko bo s strani dobavitelja poslan v naše skladišče.

 

Ali je nakup po seznamu šole možen izključno preko spleta?

Priporočamo nakup preko spleta. V kolikor nakup želite opraviti drugače, vam je na voljo nakup po telefonu ali na sedežu podjetja Meljska cesta 56, v Mariboru.

 

Ali so šolske potrebščine Ajda na voljo tudi v papirnicah ali trgovinah?

Šolske potrebščine Ajda lahko kupite v prodajnih enotah Müller, Mercator, Tuš, E.Leclerc. 

ODDAJA NAROČILA

Kako naročiti delovne zvezke in šolske potrebščine po seznam šole mojega otroka?

Do posameznega seznama lahko dostopate preko spletne strani www.kopija-nova.si. V obrazcu, ki je nameščen v zgornjem levem kotu spletne strani, izberete šolo in razred ter vpišete vaš e-mail naslov. Po vpisu teh podatkov se vam odpre seznam, ki je usklajen z učitelji vaše izbrane šole.

 

Seznam delovnih zvezkov in šolskih potrebščin še ni pripravljen. Kdaj bo na voljo?

Seznami se dnevno dopolnjujejo. V obrazcu na spletni strani, ki je nameščen v levem zgornjem kotu, lahko vpišete svoj e-mail naslov in vas bomo obvestili, ko bo vaš seznam pripravljen.

 

Ali lahko pri naročilu dodam tudi izdelke, ki niso na seznamu šole?

V košarici lahko dodate poljubne izdelke, ki so vam na voljo v naši ponudbi.

 

Ali lahko pri naročilu odstranim izdelke, ki so na seznamu šole?

V košarici lahko izdelke, ki jih ne potrebujete, odstranite s klikom na x.

 

Ali lahko povečam količino izdelkov, ki so na seznamu šole?

Količino lahko povečate s klikom na +.

 

Ali lahko zamenjam motiv zvezka z drugim motivom?

Izbirate lahko med številnimi motivi, ki so vam na voljo, in tako izberete vam najljubšega. V košarici pri izdelku kliknite na besedilo pod izdelkom »Na voljo so primerljivi izdelki« in prikazala se vam bo celotna ponudba.

 

Zakaj so v kontaktnem obrazcu nekatera polja modra?

Modra polja so tista, ki jih je potrebno obvezno izpolniti. Brez izpolnitve teh podatkov ne morete nadaljevati postopka naročila.

 

Zakaj je mobilna številka v kontaktnem obrazcu obvezen podatek?

Mobilno številko potrebujemo zaradi obveščanja o dostavi vašega paketa. Ko paket odpremimo iz našega skladišča, s strani Pošte Slovenije prejmete SMS sporočilo, kdaj bo vaš paket dostavljen.

 

Ali lahko prejmem ponudbo in račun po klasični pošti?

Vse ponudbe in račune pošiljamo po e-pošti. Če želite, da vam ponudbo in račun pošljemo po klasični pošti, nas o tem prosim obvestite na e-poštni naslov narocila@kopija-nova.si

 

Ali se lahko odjavim od prejemanja e-novic?

Od e-novic se lahko kadarkoli odjavite. V tem primeru nas o tem obvestite preko e-mail naslova dpo@kopija-nova.si in bomo odjavo uredili.

 

Oddal sem naročilo in nisem prepričan, če ste naročilo prejeli.

Ko oddate naročilo preko spleta, na vpisano e-pošto prejmete potrditev z vsebino vašega naročila. Če potrditvene e-pošte ne najdete ali še vedno niste prepričani o oddaji naročila nam pišite na narocila@kopija-nova.si. Zadevo bomo preverili in vam odgovorili.

 

Ali lahko naročilo spreminjam po oddaji naročila?

Oddano naročilo lahko spreminjate dokler ni obdelano v skladišču. Status vašega paketa lahko kadarkoli preverite na e-mail naslovu status.narocila@kopija-nova.si. V primeru, da je obstoječe naročilo že obdelano in odposlano nas kontaktirajte in preverili bomo možnost spremembe.

 

Ali lahko prekličem naročilo?

Obstoječe naročilo lahko prekličete, dokler ni obdelano v skladišču. Status vašega paketa lahko kadarkoli preverite na e-mail naslovu status.narocila@kopija-nova.si. V primeru, da je obstoječe naročilo že obdelano in odposlano nas kontaktirajte in preverili bomo možnost spremembe.

 

Kako lahko oddam naročilo za več otrok, da bodo paketi dostavljeni skupaj?

V postopku naročanja preko spleta imate možnost, da s klikom na gumb »Dodaj šolarja« oddate naročilo hkrati za več šolarjev. V primeru, da ste oddali naročilo za vsakega šolarja posebej, nas kontaktirajte.

 

Kje lahko vnesem promocijsko kodo?

Promocijsko kodo vnesete v polje »Promocijska koda«, ki je na voljo se nahaja v košarici spletnega naročila.

 

Ali lahko oddamo naročilo vse za šolo v paketu tudi v avgustu?

Naročilo lahko oddate tudi v avgustu.

 

Ali moram naročilnico za učbeniški sklad tudi poslati k vam?

Naročilnica za učbeniški sklad se odda izključno v šoli.

 

Ali lahko naročilo pošljete v tujino?

Naročila oddana na www.kopija-nova.si dostavljamo samo znotraj Slovenije.

Ali lahko naročilo oddam preko mobilnega telefona?

Naročilo lahko oddate tudi preko mobilnega telefona ali tablice. Preko teh dveh naprav enostavno obiščete našo spletno stran www.kopija-nova.si. Nadaljnji postopek je enak oddajanju naročila preko računalnika.

REKLAMACIJE

Kako lahko reklamiram paket, v katerem manjka izdelke?

V tem primeru nam na naš mail naslov reklamacije@kopija-nova.si pošljite kopijo računa in izpolnjen reklamacijski zapisnik, ki je bil priložen v paketu, ter navedite, kateri izdelki manjkajo. Po prejemu podatkov vam bomo manjkajoče izdelke poslali. Rok za reklamacijo je 14 dni od prejema paketa.

 

Na kakšen način lahko reklamiram paket, ki se je poškodoval pri dostavi?

Na naš naslov pošljite poškodovane izdelke iz paketa, kopijo računa in izpolnjen reklamacijski zapisnik v katerem  navedite, kateri izdelek je poškodovan. Po prejemu podatkov vam bomo poškodovani izdelek poslali. Rok za reklamacijo je 14 dni od prejema paketa.

 

Kdo krije strošek poštnine v primeru poškodovanega paketa?  

V tem primeru paket vrnete na Pošti Slovenije na stroške Kopija-nove.

 

Kdo plača poštnino v primeru, da želim izdelek vrniti ali ga zamenjati?

V primeru vračila ali zamenjave izdelka poštnino krijete kupec.  

 

V kolikšnem času lahko reklamiram izdelek?

Izdelek lahko reklamirate v roku 14 dni, razen če gre za stvarno napako. Več o tem najdete na https://www.kopija-nova.si/pogoji-poslovanja

 

V kolikšnem času lahko vrnem izdelek?

Izdelek lahko vrnete v roku 14 dni od datuma prevzema naročenega izdelka. Edini strošek, ki vas v tem primeru bremeni, je strošek vračila blaga.

 

Kako prejmem vračilo denarja v primeru vračila izdelka?

Pri plačilu s kreditno kartico, vam bomo denar vrnili na kreditno kartico. V primeru plačila po povzetju z vaše strani potrebujemo informacijo o vašem transakcijskem računu, na katerega bomo izvedli nakazilo vračila denarja.

 

V kolikšnem času lahko pričakujem vračilo denarja?

Vračilo denarja bo urejeno v roku 7 delovnih dni.  

 

V kolikšnem času boste obravnavali mojo reklamacijo?

Po prejemu reklamacije se bo ta obravnavala v roku 5 delovnih dni.

PLAČILO

Ali lahko naročilo plačam na več obrokov?

Naročilo lahko poravnate v več obrokih, glede na izbrano možnost plačila. Več o tem najdete tu.

Katere kartice sprejemate?

Plačilo lahko opravite s karticami Maestro, Mastercard, Diners, Visa in BA Maestro. Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.

 

Zakaj je bilo moje plačilo s kreditno kartico zavrnjeno?

Razlogi v primeru, da plačilo s kartico ni možno so lahko različni. Vzrok je lahko neveljavna kartica, napaka pri vpisu podatkov, manjkajoča identifikacija ali drugo. Predlagamo, da zadevo preverite pri svoji banki.

 

Kako poteka plačilo s kartico na obroke preko spleta?

V postopku naročila je potrebno izbrati način plačila s kartico in slediti korakom v nadaljevanju.

 

Kje najdem varnostno kodo na svoji kreditni kartici?

Trimestno varnostno kodo najdete na hrbtni strani vaše plačilne kartice.

 

Zakaj sem pri plačilu po povzetju moral plačati še dodatnih 1,15 €?

Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna provizijo za plačilo UPN po njihovem veljavnem ceniku.  

 

Na kakšen način mi posredujete podatke za plačilo, v primeru plačila po predračunu?

Na vaš e-poštni naslov vam pošljemo ponudbo s položnicami. Če e-pošte niste prejeli, nas prosim kontaktirajte.

 

Ali lahko plačam na obroke s Petrol klub kartico?

V postopku naročanja izberite možnost »Plačilo s Petrol klub kartico«. Po oddaji naročila boste na svoj e-mail naslov prejeli ponudbo s QR kodo, s pomočjo katere na  Petrolu uredite plačilo na željeno število obrokov s Petrol klub kartico. Posamezni obrok lahko znaša minimalno 30 EUR. Maksimalno število obrokov je 6.

 

Kaj narediti, če položnic za plačilo po obrokih še nisem prejel?

Ponudbo skupaj s položnicami smo vam poslali na vaš e-poštni naslov. Preverite tudi nezaželeno pošto. V primeru založenih položnic nas kontaktirajte in vam jih bomo ponovno poslali.

 

Ob naročilu sem izbral plačilo na obroke, vendar še nobenega obroka nisem poravnal. Lahko plačam naročilo po povzetju?

Naročilo lahko plačate po povzetju. V tem primeru nam pošljite e-pošto na e-naslov narocila@kopija-nova.  

 

Ali mi lahko pošljete vse položnice, da ne bom pošti plačeval provizije?

Pri načinu plačila izberite plačilo na želeno število obrokov. Ne e-poštni naslov boste prejeli ponudbo s vsemi pripadajočimi položnicami.

 

Ali lahko plačam vse obroke preko elektronske banke?

Ponudbo s pripadajočimi položnicami lahko poravnate tudi preko spletne banke.

 

Lahko plačam s PayPal računom?

Plačilo s Paypalom ni možno. Na voljo vam je veliko drugih možnostih. Več o tem najdete tu.

 

Kdaj in na kakšen način prejmem račun?

Račun prejmete na vaš e-poštni naslov, ki ste ga vpisali v postopku naročila, za tem ko bo paket poslan iz našega skladišča.

DOSTAVA 

Kakšen je strošek poštnine?

Vaša soudeležba pri poštnini ne glede na velikost, vrednost in težo paketa znaša 3,99 EUR, preostanek do celotne poštnine krije Kopija-nova d.o.o.. V primeru plačila po povzetju vam bo Pošta Slovenije ob prevzemu paketa zaračunala nadomestilo za odkupno poslovanje (1,15 EUR).

 

Kdaj sem upravičen do brezplačne poštnine?

V primeru, da oddate naročilo za dva otroka istočasno, se vam bo avtomatično obračunal samo en stroške poštnine v znesku 3,99 €. V primeru istočasnega naročanja za 3 ali več otrok strošek poštnine v celoti krije podjetje Kopija-nova.

 

Kakšen je rok dostave paketa?

Paket boste prejeli do 20. 8.

 

Ali lahko naknadno spremenim naslov dostave?

V primeru, da vaše naročilo še ni bilo odposlano, nam lahko preko e—pošte sporočite drugi naslov za dostavo. Status vašega naročila lahko kadarkoli preverite na staus.narocila@kopija-nova.si Če pa je naročilo že bilo odposlano, se lahko naslov dostave premeni preko aplikacije Pošte Slovenije Moja dostava – moja izbira.

 

Ali lahko naročilo prevzamem na BS Petrol?

Pri oddaji naročila enostavno izberite možnost »Prevzem na izbranem bencinskem servisu Petrol«. Ob izbiri se vam odpre polje, v katerega vnesite poštno številko, v okviru katere bi želeli izbrati bencinski servis, nato pa vam program izpiše vse možnosti prevzema. Izberete si lahko tisto, ki vam ustreza.

 

Ali lahko naročilo prevzamem na BS MOL?

Pri oddaji naročila enostavno izberite možnost »Prevzem na izbranem bencinskem servisu MOL«. Ob izbiri se vam odpre polje, v katerega vnesete poštno številko, v okviru katere bi želeli izbrati bencinski servis, nato pa vam program izpiše vse možnosti prevzema. Izberete si lahko tisto, ki vam ustreza.

 

Ali lahko naročilo prevzamem na paketomatu Pošte Slovenije? 

Pri oddaji naročila enostavno izberite možnost »Prevzem na izbranem Paketomatu«. Ob izbiri se vam odpre polje, kamor vnesete poštno številko, v okviru katere bi želeli izbrati paketomat, nato pa vam program izpiše vse možnosti prevzema. Izberete si lahko tisto, ki vam ustreza.

 

Ali je možno naročeni paket prevzeti na katerem prevzemnem mestu?

V kolikor ste se odločili za osebi prevzem je paket možno prevzeti na sedežu podjetja, Meljska cesta 56 v Mariboru.

 

Ali lahko paket odpošljete na točno določen datum?

Paket na točno določne datum ne moremo odposlati. Lahko ga odpošljemo v določenem tednu. V tem primeru nam pošljite e-sporočilo na e-naslov narocila@kopija-nova.si

 

Koliko časa me paket čaka na Pošti, če me v času dostave ni doma?

V primeru, da vas ni doma, vas bo paket v vaši poslovalnici Pošte Slovenije čakal 15 dni.  

 

Paket je bil odposlan. Kje lahko sledim, kje se nahaja in kdaj bo dostavljen na moj naslov?

Ko je paket odposlan z našega skladišča, na e-mail prejmete sledilno številko paketa. S pomočjo te sledilne številke lahko na povezavi https://sledenje.posta.si/Default.aspx preverite, kje se vaš paket nahaja in kdaj bo dostavljen.

 

Kateri poštni ponudnik bo dostavil moj paket?

Pakete dostavlja pogodbeni partner Pošta Slovenije.

BON21

Ali lahko koristim BON21 za nakup delovnih zvezkov in učbenikov?

Da.

 

Ali lahko koristim BON21 za nakup šolskih potrebščin?

Ne, koriščenje BON21 je možno izključno za delovne zvezke in učbenike.

 

Do kdaj lahko koristim BON21 za nakup delovnih zvezkov in učbenikov?

Najkasneje do 30. 6. do 12. ure.

 

Ali lahko za nakup delovnih zvezkov in učbenikov pri vas koristim tudi turistični bon iz leta 2020?

Koristite lahko samo BON21.

 

Kateri BON21 lahko unovčim?

Unovčite lahko lasten bon, bon mladoletnega otroka (za katerega naročate delovne zvezke in učbenike) in preneseni bon.

 

Po kakšnem vrstnem redu unovčujem bon v primeru koriščenja bonov več upravičencev?

Če koristite svoj in preneseni bon, vam svetujemo, da najprej unovčite preneseni bon, saj ga lahko koristite samo enkrat, vaš lasten BON21 pa lahko nato koristite za preostanek (če je znesek naročila višji od prenesenega bona, npr. 150 € ali več). Znesek, ki vam ostane od lastnega BON21, lahko koristite tudi kasneje ali pri drugem ponudniku.

 

Lahko menjam delovni zvezek ali učbenik za katerega sem koristil BON21?

Menjava ali vračilo v tem primeru nista možna.

 

Na kakšen način posredujem potrebno dokumentacijo za koriščenje BON21?

Pri naročilu preko spleta označite plačilo z BON21 in sledite naslednjim korakom.

NEZGODNO ZAVAROVANJE AJDA

Komu je namenjeno nezgodno zavarovanje Ajda?

Nezgodno zavarovanje Ajda je namenjeno malim šolarjem, vsem osnovnošolcem in srednješolcem.

 

V sodelovanju s katero zavarovalnico nudite nezgodno zavarovanje Ajda?

Nezgodno zavarovanje Ajda smo pripravili v sodelovanju z zavarovalnico Vzajemna.

 

Do kdaj lahko sklenem nezgodno zavarovanje Ajda?
Nezgodno zavarovanje Ajda lahko sklenete v obdobju med 1. 6. in 30. 9.

 

Kakšne so ponudbe paketov nezgodnega zavarovanja Ajda?

Na voljo je pet paketov, ki so namenjen i različnim starostnim obdobjem: Ajda predšolec, Ajda prvošolec (za 1. razred), Ajda pomembnež (za 2. do 3. razred), Ajda posebnež (za 4. do 9. razred) in Ajda srednješolec (za srednjo šolo).

 

Kakšna je cena nezgodnega zavarovanja Ajda?

Cena je odvisna od vrste paketa: Ajda predšolec znaša 9,43 €, Ajda prvošolec 11,32 €, Ajda pomembnež 12,84 €, Ajda posebnež 15,47 € in Ajda srednješolec 18,87 €. Navedeni zneski so enkratni.   

 

Mi lahko pošljete položnico za nezgodno zavarovanje Ajda?

Položnico za plačilo nezgodnega zavarovanja Ajda prejmete direktno od zavarovalnice Vzajemna. Če položnice niste prejeli, se prosimo obrnite direktno na njih. Kontaktni podatki: info@vzajemna.si  ali 080 20 60.

 

Kaj pridobim, če nezgodno zavarovanje sklenem do 30. 6.? 

V primeru, da nezgodno zavarovanje Ajda sklenete v obdobju do 30. 6., bo šolar zavarovan tudi v času poletnih počitnic.