Pogoji poslovanja
Splošno
Pogoji poslovanja spletne trgovine www.kopija-nova.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino www.kopija-nova.si (v nadaljevanju tudi trgovina) upravlja podjetje Kopija-nova d.o.o. (vsi podatki podjetja), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec ali Kopija-nova).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Kopija-nova, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Za vas smo dosegljivi preko naslednjih kontaktnih podatkov:
- telefon: 02 234 51 00
- e-naslov: info@kopija-nova.si
Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli in brez predhodne najave spremeniti pogoje poslovanja.
Slikovni material in grafika
Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Naročanje izdelkov in veljavnost ponudbe
Kupoprodajna pogodba med podjetjem Kopija-nova in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo, da je naročilo sprejeto.
S tem oddanim naročilom postanejo vse cene* in drugi pogoji, kot izhajajo iz naročila, dokončni in zavezujoči za obe stranki – tako za prodajalca kot za kupca. Za kupca se šteje oseba, katere podatki so navedeni ob oddaji naročila.
*V primeru zvišanja cen učbenikov, delovnih zvezkov in drugih učnih gradiv s strani založb, se prodajne cene le-teh ustrezno spremenijo.
- Naročanje v spletni trgovini Kopija-nova (skozi celo leto)
Naročilo lahko kupec odda preko naše spletni strani, kjer izbrane izdelke doda v košarico, izbere način dostave, način plačila in zaključi naročilo. Naročilo lahko odda tudi po telefonu na 02/23 45 100 vsak dan med 8.00-18.00.
- Naročanje Vse za šolo v paketu preko hitrega naročila na spletni strani (junija – avgusta)
Naročanje Vse za šolo v paketu preko hitrega naročila – izberi šolo, izberi razred, je uporabnikom na voljo vsako leto od junija do konec avgusta in bo dostopen samo z ustvarjenim uporabniškim računom kupca.
Na podlagi sodelovanja z osnovnimi in srednjimi šolami po Sloveniji pripravimo natančne sezname učnih gradiv in šolskih potrebščin, prilagojene vsaki šoli in razredu posebej.
Sezname oblikujejo učitelji, ki bodo poučevali v prihajajočem šolskem letu, zato vključujejo obvezne šolske potrebščine za posamezen predmet. Poleg obveznih izdelkov so na seznamih tudi priporočeni izdelki, ki niso predpisani, a jih učenec pri svojem delu potrebuje – npr. pisala, peresnice, šolske torbe ipd.
Hitro naročilo uporabniku omogoča enostavno in pregledno naročanje vseh potrebščin, ki jih bo otrok potreboval v novem šolskem letu, z zgolj nekaj kliki – le z izbiro šole in razreda.
Naročilo se lahko odda tudi po telefonu na 02/23 45 100 vsak dan med 8.00-18.00 od junija do avgusta.
Ponudba velja do 31. avgusta 2025 oziroma do razprodaje zalog.
Če naročate učbenike ali delovne zvezke, je naročilo priporočljivo oddati do 15. julija 2025, saj vam le tako lahko zagotovimo pravočasno dobavo učbenikov in delovnih zvezkov.
Preklic naročila
Kupec lahko naročilo brez dodatnih stroškov prekliče, dokler ne prejme elektronskega sporočila, da je bilo naročilo odpremljeno iz skladišča prodajalca.
Preklic naročila je mogoč na dva načina:
- po telefonu: 02/234 51 00
- po elektronski pošti: narocila@kopija-nova.si
Če naročilo prekličete po elektronski pošti, prosimo, da v sporočilu navedete naslednje podatke:
- Zadeva sporočila: Preklic naročila
- Vsebina sporočila:
- Ime in priimek kupca
- Naslov kupca
- Številka naročila
Če je bilo naročilo že odpremljeno, lahko kupec zavrne prevzem pošiljke ob dostavi. O tem naj obvesti podjetje Kopija-nova prek zgoraj navedenih kontaktov.
Kupec nima pravice do preklica naročila oziroma odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- kadar je bilo kupljeno digitalno gradivo, katerega aktivacijska koda je bila že uporabljena ali je bil dostop do digitalne vsebine že omogočen;
- kadar gre za izdelek, izdelan po posebnih navodilih kupca (npr. personalizirani izdelki) in je bil tak izdelek že naročen pri dobavitelju oziroma je že stekel postopek izdelave.
V zgoraj navedenih primerih je kupec z oddajo naročila izrecno soglašal z omejitvijo pravice do odstopa od pogodbe, saj gre za izjeme v skladu z 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.
Postopek registracije – uporabniški račun
Uporabnik lahko na www.kopija-nova.si opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter ter uporabniku prihrani čas ob vsakem naslednjem nakupu. S prijavo na spletno stran si ustvari svoj račun, preko katerega lahko:
- dostopa do seznamov Vse za šolo v paketu z izborom šole in razreda
- spremlja status naročila v realnem času, v primeru, da nam bo ob zaključku naročila dovolil nadaljnjo komunikacijo
- pregledujete zgodovino vseh svojih nakupov,
- hitreje ponovno naroči izdelke,
- prejme obvestila o akcijah, novostih in posebnih ponudbah,
- upravlja svoje osebne podatke in naslove za dostavo,
- prejema prilagojena priporočila glede na svoje nakupe.
Z registracijo si uporabnik zagotovi boljšo uporabniško izkušnjo ter enostavnejše in preglednejše upravljanje s svojimi naročili.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec na svoj e-naslov, ki ga je oddal pri samem naročilu, prejme potrditev naročila z vsemi podatki o naročilu. Zaradi zagotavljanja nemotenega izvajanja naročila lahko prodajalec kupca kontaktira na mobilno številko, ki jo je ta navedel ob oddaji naročila.
Pri dobavi artiklov, ki trenutno niso na zalogi v skladišču prodajalca, je podjetje odvisno od dobavnih rokov in razpoložljivosti pri svojih dobaviteljih. V primeru daljših dobavnih rokov bo kupec o tem obveščen. Če kupec ne želi čakati, ima možnost, da iz naročila izključi manjkajoči artikel. Če zaradi izbrisa artikla pride do preplačila, lahko kupec:
- nadomesti izbrisani artikel z drugim izdelkom ali
- zaprosi za vračilo zneska na račun, s katerega je bilo naročilo plačano.
Prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi zamud pri dobavi ali nezmožnosti dobave s strani dobaviteljev.
Prodajalec v dogovorjenem roku in glede na razpoložljivost zalog pripravi naročilo ter ga odpremi iz skladišča prek pogodbenega partnerja – Pošte Slovenije oz. v primeru osebnega prevzema pripravi za prevzem v skladišču.
Kupec o odpremi prejme obvestilo na elektronski naslov, naveden ob oddaji naročila. Sporočilo vključuje tudi sledilno številko paketa, s katero lahko kupec na povezavi https://sledenje.posta.si spremlja status pošiljke.
Rok dostave Pošte Slovenije je praviloma do 3 delovne dni.
Cene
Cene, prikazane na spletnem naslovu www.kopija-nova.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Trudimo se zagotavljati pravočasne in točne podatke, kljub temu se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, prodajalec kupcu omogoča odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo, razen če je pri promociji navedeno drugače.
V primeru zvišanja cen učbenikov, delovnih zvezkov in drugih učnih gradiv s strani založb, se prodajne cene le-teh ustrezno spremenijo.
Načini plačila in plačilni pogoji
Za nakup pri nas so vam na voljo številni načini plačila, ki pa se spreminjajo glede na obdobje v katerem je oddano naročilo.
Pri naročilih oddanih v sklopu storitve Vse za šolo v paketu v mesecih med junijem in avgustom so na voljo spodnji načini plačila:
- na do 3 obroke s položnico,
- na do 3 obroke s položnico, zadnji obrok po povzetju*,
- s kartico Maestro, MasterCard in Visa**,
- s plačilno ali posojilno kartico Diners Klub**,
- na obroke z Diners Club kartico (do 12 obrokov),
- na obroke z obročno kartico NLB (do 12 obrokov),
- s plačilno kartico PETROL KLUB na bencinskih servisih Petrol (skladno s splošnimi pravili uporabe Petrol klub plačilne kartice zvestobe, kot so objavljeni na spletni strani www.petrol.si),
- po povzetju*,
- bančno nakazilo na TRR (predračun).
Pri naročilih oddanih v sklopu storitve Spletna trgovina skozi celo leto so na voljo spodnji načini plačila:
- s kartico Maestro, MasterCard in Visa**,
- s plačilno ali posojilno kartico Diners Klub**,
- na obroke z Diners Club kartico (do 12 obrokov),
- na obroke z obročno kartico NLB (do 12 obrokov),
- s plačilno kartico PETROL KLUB na bencinskih servisih Petrol (skladno s splošnimi pravili uporabe Petrol klub plačilne kartice zvestobe, kot so objavljeni na spletni strani www.petrol.si),
- po povzetju*,
- bančno nakazilo na TRR (predračun).
*Ob prevzemu paketa vam bo Pošta Slovenije zaračunala provizijo za plačilo plačilnega naloga po uradnem ceniku. Provizije ne plačate v primeru, da ste celoten znesek ponudbe poravnali pred dostavo paketa ali v primeru, da paket prevzamete na sedežu našega podjetja.
**Plačilo posameznih obrokov na sedežu podjetja je možno le z gotovino (brez provizije), celoten znesek nakupa pa lahko poravnate tudi s katero izmed plačilnih kartic.
Izbira plačila na do 3 obroke je možno od 5. 6.2025 do 30. 6. 2025. Izbira plačila na do 2 obroka je možna od 1. 7. 2025 do 25. 7. 2025. Od 26.7.2025 plačilo na obroke ni več mogoče. Za plačilo v tem obdobju lahko kupec izbere ostale načine plačila, ki so5navedeni zgoraj.
Plačilo s plačilnimi oz. kreditnimi karticami:
- pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice,
- plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba (oz. organizacija) kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.
Plačilo s kartico Diners Club ter karticami NLB z odloženim plačilom
- Pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice: www.dinersclub.si in www.nlb.si.
- Plačila z obročnimi karticami so možna le za naročila preko spleta.
- Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba (oz. organizacija) kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.
- Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.
- Pri plačilu z obročnimi karticami plačnik sam izbere želeno število obrokov, določen je minimalni znesek enega obroka, ki znaša 30 evrov.
- Pri plačilu s karticami NLB z odloženim plačilom se naročniku zaračunajo stroški obročnega plačevanja, ki so odvisni od števila obrokov:
- pri plačilu na 2 do 4 obroke znašajo stroški obročnega plačevanja 1,80 evra na obrok,
- pri plačilu na 5 do 8 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,20 evra na obrok,
- pri plačilu na 9 do 12 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,40 evra na obrok.
Plačilo na bencinskem servisu Petrol s Petrol Klub plačilno kartico
Po oddaji naročila prejmete ponudbo za plačilo, ki omogoča obročno odplačevanje v skladu s splošnimi pogoji uporabe Petrol klub plačilne kartice zvestobe, kot so objavljeni na spletni strani www.petrol.si. Prejeto ponudbo lahko poravnate na kateremkoli bencinskem servisu Petrol. Ponudba velja za potrjeno z izvedenim plačilom v 8 dneh od prejema ponudbe.
Plačilo na obroke na osnovi prejetih položnic v sklopu storitve Vse za šolo v paketu
Ob koncu junija vam bomo na vaš elektronski naslov ali po klasični pošti poslali ponudbo za naročene izdelke skupaj z dvema položnicama. Prvo položnico je potrebno poravnati do 28. junija 2025 (če položnic ne boste prejeli do 26. 6. 2025, lahko 1. obrok poravnate do 15. julija 2025 oz. po valuti položnice), drugo pa do 28. julija 2025 (oz. po valuti položnice). Tretji obrok boste poravnali poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa v avgustu (do 20. avgusta) 2025.
Če naročate med 1. 7. in 25. 7. 2025, je potrebno obroke poravnati na datum valut, ki so navedeni na položnicah.
Ker vemo, da so šolski nakupi lahko finančno zahtevni, vam omogočamo plačilo v treh obrokih brez obresti. Možnost obročnega plačila izberete v tretjem koraku naročila – pri izbiri načina plačila.
V primeru izbire obročnega plačila boste po oddaji naročila na svoj elektronski naslov prejeli predračun z vsemi potrebnimi položnicami za plačilo v izbranih obrokih.
Nakup na 3 obroke (velja zgolj za naročila, oddana do 30. junija 2025)
- 1. obrok – rok plačila: 28.6.2025 oziroma po valuti položnice
- 2. obrok – rok plačila: 25.7.2025 oziroma po valuti položnice
- 3. obrok – rok plačila: 8.8.2025 oziroma po valuti položnice ali plačilo 3. obroka po povzetju poštnemu uslužbencu v primeru, da ste pri oddaji naročila označili način plačila zadnjega obroka po povzetju
Nakup na 2 obroka (velja zgolj za naročila, oddana med 1. julijem in 25. julijem 2025)
- 1. obrok – rok plačila: po valuti položnice (5 dni po oddaji naročila)
- 2. obrok – rok plačila: 8.8.2024 oziroma po valuti položnice ali plačilo 2. obroka po povzetju poštnemu uslužbencu v primeru, da ste pri oddaji naročila označili način plačila zadnjega obroka po povzetju
Nakup na 1 obrok (velja zgolj za naročila, oddana med 1. junijem in 3. avgustom 2025)
- 1. obrok – rok plačila: po valuti položnice (5 dni po oddaji naročila)
Če naročate med 1. 7. in 25. 7. 2025, je potrebno obroke poravnati na datum valut, ki so navedeni na položnicah.
V primeru, ko kupec naroča za dva ali več otrok, lahko stroške nadomestila obročnega odplačevanja zmanjša tako, da naročila za več otrok združi. Kako to stori? Med naročanjem je potrebno pozorno slediti navodilom ali poklicati na 02/23 45 100.
Izdaja računa
Po odpremi naročenega paketa kupec prejme račun na elektronski naslov. V primeru prevzema v skladišču kupec prejme natisnjen račun za naročene izdelke.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne more upoštevati.
Obveznost plačila
S tem, ko kupec odda naročilo se zavezuje tudi k plačilu naročenega. V samem postopku naročanja mora kupec v skladu s tretjim odstavkom 43.c člena Zakona o varstvu Potrošnikov izbrati način plačila. Brez izbire načina plačila kupec ne more oddati naročila. S končno ceno in zneskom za plačilo (skupaj s stroški dostave in pošiljanja) je kupec seznanjen pred oddajo naročila.
Dostava in plačilo poštnine
- V sklopu spletne papirnice
V Kopiji novi strmimo k čim hitrejši izdobavi naročenih izdelkov. V primeru, da naročilo vsebuje izdelek, ki ga ni na zalogi, v našem skladišču kupca o tem obvestimo preko kontaktnih podatkov, ki so bili podani ob naročilu.
Kupčeva soudeležba pri poštnini znaša samo 4,39 EUR, preostanek do celotne poštnine krije prodajalec.
Paket bo kupcu dostavila Pošta Slovenije v treh delovnih dneh. V kolikor kupca ob dostavi ni doma, ga bo paket čakal še 8 dni na njegovi pošti. Ob prevzemu paketa kupec plača provizijo za plačilo naloga UPN po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
- V sklopu Vse za šolo v paketu
Izdelke, naročene do 3. avgusta 2025, bo kupec prejel na dom do 20. avgusta 2025*. Izdelke, naročene po 3. avgustu 2025, bomo dostavili v najkrajšem možnem času.
Kupčeva soudeležba pri poštnini znaša samo 4,39 EUR, preostanek do celotne poštnine krije prodajalec. V primeru pošiljanja naročenih izdelkov v več paketih kupec plača soudeležbo pri poštnini samo enkrat.
Paket bo kupcu dostavila Pošta Slovenije v treh delovnih dneh. V kolikor kupca ob dostavi ni doma, ga bo paket čakal še 8 dni na njegovi pošti. Ob prevzemu paketa kupec plača provizijo za plačilo naloga UPN po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
*Pri plačilu v treh obrokih po položnicah morata biti poravnana prva dva obroka, da paket odpošljemo.
Status pošiljke lahko kupec s sledilno številko, ki jo prejme s strani prodajalca, preverja na povezavi Pošte Slovenije https://sledenje.posta.si/
Kot registriran kupec lahko stanje svojega naročila kadarkoli preverite na svojem uporabniškem računu pod »Moja naročila«.
Osebni prevzem
Naročilo lahko kupec prevzame tudi osebno na sedežu podjetja, Meljska cesta 56, 2000 Maribor v sklopu odpiralnega časa podjetja. Ko je paket pripravljen za prevzem, je kupec o tem obveščen preko e-naslova, ki je bil podan ob naročilu.
Priporočila za odpiranje pošiljke
Pošiljke se naj vedno odpirajo previdno, da se ne poškoduje vsebine. Kupec mora shraniti originalno embalažo (če jo izdelek ima) in transportno embalažo. Kupec oboje uporabi za morebitno vračilo izdelkov. Ob morebitnem vračilu mora kupec izdelke varno zapakirati in priložiti opis razloga vračila – izpolnjen reklamacijski zapisnik.
Odstop od pogodbe
Odstop od pogodbe je urejen v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. To področje podrobneje opisujejo členi od 43.č do 43.e. Veljajo izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju kupec). Kupec ima pravico, da kadarkoli, najpozneje pa v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Kupec lahko svojo odločitev o odstopu od pogodbe sporoči telefonsko na 02 234 51 00 ali e-naslov narocila@kopija-nova.si.
V primeru, da kupec v roku 8 dni ne prevzame pošiljke z načinom plačila po povzetju, se šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Če kupec izbere kot način plačila predračun in ne plača v roku 3 dni od prejema predračuna, se prav tako šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Prodajalec kupca ne terja za plačilo in mu ne dostavi naročenega blaga.
Strošek vračila blaga v zvezi z odstopom od pogodbe bremeni kupca. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- če je bil kupljen avdio posnetek (CD zgoščenka), katerega varnostni pečat je bil po prejemu odprt,
- če je bilo kupljeno digitalno gradivo, katerega aktivacijska koda je bila že uporabljena,
- če je bil izdelek izdelan po posebnih navodilih kupca (npr. personalizirani izdelki).
Vračilo dejanskih plačil bo izvedeno v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.
Reklamacije, vračila in zamenjava izdelkov
- Reklamacija ob manjkajočih izdelkih v paketu
V primeru, da kupec ob prevzemu paketa ugotovi, da en ali več izdelkov manjka, mora najkasneje v 14 dneh po prejemu paketa o tem obvestiti ponudnika na elektronski naslov: reklamacije@kopija-nova.si. Obvestilu mora biti priložena:
- kopija računa in
- izpolnjen reklamacijski zapisnik, ki je priložen v paketu ali na voljo na povezavi: www.kopija-nova.si/reklamacije.
Po prejemu vseh potrebnih podatkov prodajalec kupcu brezplačno pošlje manjkajoče izdelke.
- Reklamacija poškodovanih izdelkih ob dostavi
V primeru, da kupec ob dostavi prejme poškodovane izdelke, mora poškodovane izdelke skupaj s kopijo računa in izpolnjenim reklamacijskim zapisnikom poslati po pošti na naslov:
Kopija nova d.o.o., Meljska cesta 56, 2000 Maribor.
Rok za oddajo reklamacije zaradi poškodbe je 14 dni od prejema paketa. Po obravnavi reklamacije prodajalec kupcu brezplačno pošlje nove, nepoškodovane izdelke.
- Stroški poštnine v primeru poškodovanega paketa
Če je izdelek poškodovan med dostavo, krije stroške vračila prodajalec. Kupec paket odda na Pošti Slovenije z navedbo, da gre za vračilo na stroške prodajalca (Kopija nove). - Vračila ali zamenjave izdelkov po želji kupca
Kupec ima pravico, da izdelek vrne ali zamenja brez navedbe razloga v roku 14 dni od prejema izdelka, skladno z zakonodajo. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- če je bil kupljen avdio posnetek, katerega varnostni pečat je bil po prejemu odprt,
- če je bilo kupljeno digitalno gradivo, katerega aktivacijska koda je bila že uporabljena,
- če je bil izdelek izdelan po posebnih navodilih kupca (npr. personalizirani izdelki).
Vsa vračila in reklamacije se izvajajo izključno po pošti, tudi v primeru, če je bil prevzem v skladišču. Zaradi narave poslovanja (spletna trgovina) vračila in reklamacije niso možne osebno na sedežu podjetja. Tak način zagotavlja enotno obravnavo, sledljivost in hitrejšo rešitev reklamacijskih postopkov.
Pravne osebe
Morebitne zahtevke pravnih oseb za vračilo blaga bo prodajalec obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine.
Prodajalec
Ponudnik si pridržuje pravico, da v izjemnih primerih (v celoti ali delno) odstopi od izvedbe naročila, če:
- naročenega blaga ni več na zalogi (zaloge se preverjajo avtomatsko enkrat dnevno v jutranjih urah, zato lahko izdelek poide med dnevom),
- obstaja povečano tveganje glede plačilne sposobnosti kupca ali
- naročilo ni izpolnjena skladno s splošnimi pogoji poslovanja oziroma ne vsebuje vseh podatkov, potrebnih za izvedbo naročila.
V vseh navedenih primerih bo kupec o odstopu od pogodbe nemudoma obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Prodajalec si na podlagi Zakona o enotni ceni knjige (ZECK, Ur. l. RS št. 11/2014) pridržuje pravico, da knjige iz prednaročila ne izdobavi po prednaročniški ceni, če:
- naročilo ni bilo oddano pravočasno ali
- kupnina ni bila plačana v predpisanem roku (kot je naveden pri posameznem prednaročilu oziroma najpozneje pred izidom knjige).
Tudi v teh primerih bo kupec pravočasno obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Razprodani izdelki
V posameznih primerih se lahko zgodi, da je zaradi velikega povpraševanja izdelek razprodan. V tem primeru vam tega izdelka ne bomo zaračunali (v primeru, da ste ga že poravnali vam povrnemo znesek izdelka), seveda vam ga tudi ne bomo dostavili. O tem, da je izdelek razprodan, vas bomo obvestili takoj po prejemu naročila.
V primeru, da zaradi razprodanega izdelka odstopate od naročila, nas o tem obvestite na elektronski naslov narocila@kopija-nova.si.
Če je izdelek v barvi ali motivu, ki ste ga naročili, razprodan, vam bomo poslali isti izdelek v drugi barvi ali v drugem motivu (ne velja za šolske torbe in nahrbtnike). V kolikor vam lahko namesto razprodanega izdelka ponudimo nadomestni izdelek primerljive kakovosti in po primerljivi ceni, vas bomo o tem takoj osebno obvestili. Če se boste strinjali s pošiljanjem nadomestnega izdelka, vam ga bomo tudi poslali.
Možnost napak
Obstaja majhna možnost, da smo kje naredili napako. Morebitni potrebni popravki bodo objavljeni na naši spletni strani.
Varovanje osebnih podatkov
Z vašimi podatki bomo ravnali v skladu z zakonodajo ter jih ne bomo dali v uporabo tretjim osebam. Kadarkoli pa lahko v skladu s 73. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov pisno zahtevate, da prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.
Garancija
Za peresnice in šolske torbe znamke Explore, kupljene pri Kopija novi, jamčimo z dvoletno garancijo. Garancija na Scooli torbe je 3 leta.
Kupec je ob uveljavitvi garancije upravičen do*:
- popravila izdelka ali
- zamenjave za drug izdelek v enaki vrednosti ali vračila kupnine.
Garancijo je mogoče uveljavljati ob predložitvi računa za vse okvare, ki niso posledica običajne obrabe ali fizičnih poškodb izdelka.
Garancija ne velja za poškodbe, kot so vreznine, zlomi in podobno, ki so posledica nepravilne ali neustrezne uporabe izdelka.
V primeru zamenjave šolske torbe se vam rok garancije ne podaljša (velja od dne nakupa prvotnega izdelka).
*Način uveljavitve garancije določi reklamacijski oddelek v dogovoru s kupcem.
Stvarna napaka
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Koda ugodnosti
Koda ugodnosti prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Kopija-nove in je časovno omejena. Kodo lahko kupec prejme v nagradni igri, na promocijskih materialih, mailingih ali preko drugih medijev.
V kolikor podjetje kopija-nova.si za kupce pripravi akcije z akcijsko ceno ali kodo za uporabo popusta, se akcije med seboj izključujejo, razen v kolikor je drugače navedeno.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.
Koda ugodnosti se lahko uveljavlja samo enkrat, razen v izjemnih primerih, ko je v pogojih koriščenja določeno drugače.
V kolikor stranka želi vrniti artikel, se ji zanj vrne kupnina. Ob vnovičnem naročilu je cena artikla takšna, kot je v tistem trenutku izkazana na spletni strani. Pri nakupu pa se lahko uporabijo kode s popustom, katere so v tistem trenutku aktualne.
Komunikacija
Kopija-nova bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila bodo s strani prodajalca vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden (Kopija-nova),
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo kopija-nova.si ter druga oglasna sporočila hajdi.si ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno, v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.
Splošni pogoji veljajo od 1. 6. 2025 dalje.