Pogoji poslovanja

Splošno

 

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.kopija-nova.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino www.kopija-nova.si (v nadaljevanju tudi trgovina) upravlja podjetje Kopija-nova d.o.o. (vsi podatki podjetja), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec ali Kopija-nova).

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Kopija-nova, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med Kopija-novo in kupcem.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

 Za vas smo dosegljivi preko naslednjih kontaktnih podatkov:

 

Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli in brez predhodne najave spremeniti pogoje poslovanja.

 

Fotografije so simbolne.

 

Naročanje izdelkov in veljavnost ponudbe 

Kupoprodajna pogodba med Kopija-novo in kupcem je v spletni trgovini Kopija-nova sklenjena v trenutku, ko Kopija-nova kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo s povzetkom naročila (z naslovom: Vaše naročilo št. xxxxxxx). S tem postanejo vse cene* in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo za obe strani, tako Kopija-novo kot kupca. Kupec se smatra oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

*V primeru zvišanja cen  učbenikov, delovnih zvezkov in drugih učnih gradiv s strani založb, se prodajne cene le-teh ustrezno spremenijo.

 

  1. Naročanje v spletni papirnici Kopija-nova (skozi celo leto)

Naročilo lahko kupec odda preko naše spletni strani, kjer izbrane izdelke doda v košarico, izbere način dostave ali prevzem v skladišču, način plačila in zaključi naročilo.

 

Naročilo lahko odda tudi po telefonu na 02/23 45 100 vsak dan med 8.00-15.00.

 

 

  1. Naročanje Vse za šolo v paketu preko hitrega naročila na spletni strani Kopija-nova (junija – septembra)

Naročanje Vse za šolo v paketu  preko hitrega naročila  - izberi šolo, izberi razred je v spletni trgovini uporabnikom na voljo v mesecih od sredine maja do sredine avgusta. Na podlagi individualnih dogovorov z osnovnimi in srednjim šolami v Sloveniji vsako leto pripravimo Seznam učnih gradiv in šolskih potrebščin za vsako šolo posebej. Obvezne šolske potrebščine so določili učitelji, ki bodo vašega otroka poučevali v novem šolskem letu. Na seznamu so dodani tudi izdelki, ki sicer niso predpisani, a jih otrok prav tako potrebuje, npr. pisala, peresnice, torbe, ...

 

Naročilo preko hitrega naročila uporabniku omogoča na podlagi izbire šole in razreda, ki ga bo otrok obiskoval v naslednjem šolskem letu, hitro in enostavno naročanje vsega kar bo šolar potreboval za opravljanje svojih nalog.

 

V interaktivnem spletnem katalogu šolskih potrebščin na www.kopija-nova.si lahko uporabnik poišče  morebitne dodatne šolske potrebščine, ki bi jih želeli kupiti. Vse izbrane potrebščine lahko kar preko spleta prenese v košarico.

 

Naročilo se lahko odda tudi po telefonu na 02/23 45 100 vsak dan med 8.00-18.00.

 

Ponudba velja do 31. avgusta 2023 oziroma do razprodaje zalog. 

 

Če naročate učbenike ali delovne zvezke, je naročilo priporočljivo oddati do 15. julija 2023, saj vam le tako lahko zagotovimo pravočasno dobavo učbenikov in delovnih zvezkov.

 

 

Preklic naročila

Naročilo lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče najkasneje do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s skladišča Kopija-nova. Obvestilo o preklicu naročila je možno preko telefonske številke 02/234 51 00 ali maila narocila@kopija-nova.si. V primeru odpovedi preko maila v le-tem navedite naslednje podatke:

 

  1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
  2. V vsebini sporočila:

      a) ime in priimek kupca

      b) naslov kupca

      c) številko naročila

 

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko lahko kupec zavrne dostavni službi. O tem obvesti podjetje Kopija-nova na zgoraj navedene kontakte.

 

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec na svoj mail prejme potrditveni mail z vsemi podatki o naročilu na mail, ki ga je oddal pri samem naročilu. Zaradi pridobivanja podatkov v zvezi z naročilom lahko Kopija-nova kupca tudi kontaktira na mobilno številko, ki jo je kupec oddal pri naročilu. Pri dobavi artiklov, ki jih  ni na zalogi v skladišču Kopija-nova, je Kopija-nova odvisna od dobave in časovnega termina, ki ga lahko zagotovi dobavitelj. Če je dobava zelo dolga in kupec v tem primeru ne želi čakati na artikel, lahko kupec artikel odstrani iz naročila. V primeru, da je zaradi tega nastalo preplačilo pri naročilu, lahko kupec nadomesti izbrisani artikel z drugim artiklom ali zaprosi za vračilo denarja na račun s katerega je bilo naročilo izvršeno. Kopija-nova ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali neizdobave s strani dobaviteljev.

 

Kopija-nova v dogovorjenem roku in glede na trenutno zalogo v skladišču naročilo pripravi in odpremi iz skladišča preko pogodbenega partnerja Pošte Slovenije oziroma v primeru dviga v skladišču pripravi za osebni prevzem. Kupec je o tem obveščen tudi preko maila, ki ga je oddal pri naročilu. V mailu prejme tudi sledilno številko paketa, s katero lahko na povezavi https://sledenje.posta.si/ preverja status svoje pošiljke. Rok dostave s strani Pošte Slovenije je do 3 delovne dni.

 

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.kopija-nova.si se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

 

Trudimo se zagotavljati ažurne in točne podatke, kljub temu se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, Kopija-nova kupcu omogoča odstop od nakupa.

 

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo, razen če je pri promociji navedeno drugače.

 

Načini plačila in plačilni pogoji

Za nakup pri nas so vam na voljo številni načini plačila, ki pa se spreminjajo glede na obdobje v katerem je oddano naročilo.

 

Pri naročilih oddanih v sklopu storitve Vse za šolo v paketu v mesecih med majem in avgustom so na voljo spodnji načini plačila:

  • Na do 3 obroke s položnico
  • Na do 3 obroke s položnico, zadnji obrok po povzetju*
  • S kartico Maestro, MasterCard in Visa**
  • S plačilno ali posojilno kartico Diners Klub**
  • Na obroke z Diners Club kartico (do 12 obrokov)
  • Na obroke z obročno kartico NLB (do 12 obrokov)
  • S plačilno kartico PETROL KLUB na bencinskih servisih Petrol (do 6 obrokov)
  • Po povzetju* 
  • Bančno nakazilo na TRR (predračun)

Pri naročilih oddanih v sklopu storitve spletna papirnica skozi celo leto so na voljo spodnji načini plačila:

  • S kartico Maestro, MasterCard in Visa**
  • S plačilno ali posojilno kartico Diners Klub**
  • Na obroke z Diners Club kartico (do 12 obrokov)
  • Na oborke z obročno kartico NLB (do 12 obrokov)
  • S plačilno kartico PETROL KLUB na bencinskih servisih Petrol (do 6 obrokov)
  • Po povzetju* 
  • Bančno nakazilo na TRR (predračun)

* Ob prevzemu paketa vam bo Pošta Slovenije zaračunala provizijo za plačilo plačilnega naloga po uradnem ceniku. Provizije ne plačate v primeru, da ste celoten znesek ponudbe poravnali pred dostavo paketa ali v primeru, da paket prevzamete na sedežu našega podjetja.

**Plačilo posameznih obrokov na sedežu podjetja je možno le z gotovino (brez provizije), celoten znesek nakupa pa lahko poravnate tudi s katero izmed plačilnih kartic.

 

Izbira plačila na do 3 obroke je možno od 1.6.2023 do 1.7.2023. Izbira plačila na do 2 obroka je možna od 2.7.2023 do 31.7.2023. V mesecu avgustu 2023 plačilo na obroke ni več mogoče. Za plačilo v tem obdobju lahko kupec izbere ostale načine plačila, ki so navedeni zgoraj.  

 

Izbira števila obrokov preko SMS-a. 

V naši trgovini je možno plačevati tudi z obročnimi karticami oz. karticami z odloženim plačilom Abanke (Visa Electron), NKBM (Visa in Mastercard) in Delavske hranilnice (Mastercard), ki omogočajo izbiro števila obrokov kar preko SMS-a. Pogoje poslovanja in stroške obročnega plačila določi banka izdajateljica s katero ste sklenili pogodbo.

 

Plačilo s plačilnimi oz. kreditnimi karticami:

  • Pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice.
  • Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba (oz. organizacija) kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.

Plačilo s kartico Diners Club ter karticami NLB z odloženim plačilom

  • Pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice: dinerkartica.si in www.nlb.si.
  • Plačila z obročnimi karticami so možna le za naročila preko spleta.
  • Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba (oz. organizacija) kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.
  • Pri plačilu z obročnimi karticami plačnik sam izbere želeno število obrokov, določen je minimalni znesek enega obroka, ki znaša 30 evrov.
  • Pri plačilu s karticami NLB z odloženim plačilom se naročniku zaračunajo stroški obročnega plačevanja, ki so odvisni od števila obrokov:
    • pri plačilu na 2 do 4 obroke znašajo stroški obročnega plačevanja 1,80 evra na obrok,
    • pri plačilu na 5 do 8 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,20 evra na obrok, 
    • pri plačilu na 9 do 12 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,40 evra na obrok.

Plačilo na bencinskem servisu Petrol s Petrol Klub plačilno kartico do šest obrokov

Po izvedenem naročilu prejmete ponudbo za plačilo s katero je možno plačilo do 6 obrokov na bencinskem servisu Petrol s Petrol Klub plačilno kartico. Posamezni obrok lahko znaša minimalno 30 EUR.

 

Plačilo na obroke na osnovi prejetih položnic

Ob koncu junija vam bomo na vaš elektronski naslov ali po klasični pošti poslali ponudbo za naročene izdelke skupaj z dvema položnicama. Prvo položnico je potrebno poravnati do 28. junija 2023 (če položnic ne boste prejeli do 26.6.2023, lahko 1. obrok poravnate do 15. julija 2023 oz. po valuti položnice), drugo pa do 28. julija 2023 (oz. po valuti položnice). Tretji obrok boste poravnali poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa v avgustu (do 20. avgusta) 2023.

 

Če naročate med 1.7. in 25.7.2023, je potrebno obroke poravnati na datum valut, ki so navedeni na položnicah.

 

V primeru, ko kupec naroča za dva ali več otrok, lahko stroške nadomestila obročnega odplačevanja zmanjša tako, da naročila za več otrok združi. Kako to stori? Med naročanjem je potrebno pozorno slediti navodilom ali poklicati na 02/23 45 100.

 

Izdaja računa

Po odpremi naročenega paketa kupec prejme fizično račun na elektronski naslov. V primeru prevzema v skladišču kupec prejme natisnjen račun za naročene izdelke.  Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov Kopija-nova ne more upoštevati.

 

 

Obveznost plačila

S tem, ko kupec odda naročilo se zavezuje tudi k plačilu naročenega. V samem postopku naročanja mora kupec v skladu s tretjim odstavkom 43.c člena Zakona o varstvu Potrošnikov izbrati način plačila. Brez izbire načina plačila kupec ne more oddati naročila. S končno ceno in zneskom za plačilo (skupaj s stroški dostave in pošiljanja) je kupec seznanjen pred oddajo naročila.

 

Dostava in plačilo poštnine

  1. V sklopu spletne papirnice

 

V Kopija-novi strmimo k čim hitrejši izdobavi naročenih izdelkov. V primeru, da naročilo vsebuje izdelek, ki ga ni na zalogi, v našem skladišču kupca o tem obvestimo preko kontaktnih podatkov, ki so bili podani ob naročilu. 

 

Kupčeva soudeležba pri poštnini znaša samo 3,99 EUR, preostanek do celotne poštnine krije Kopija-nova d.o.o.

 

Paket bo kupcu dostavila Pošta Slovenije v treh delovnih dneh. V kolikor kupca ob dostavi ni doma, ga bo paket čakal še 8 dni na njegovi pošti. Ob prevzemu paketa kupec plača provizijo za plačilo naloga UPN po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

 

  1. V sklopu Vse za šolo v paketu 

 

Izdelke, naročene do 3. avgusta 2023, bo kupec prejel na dom do 20. avgusta 2023*. Izdelke, naročene po 3. avgustu 2023, bomo dostavili v najkrajšem možnem času.

 

Kupčeva soudeležba pri poštnini znaša samo 3,99 EUR, preostanek do celotne poštnine krije Kopija-nova d.o.o. V primeru pošiljanja naročenih izdelkov v več paketih kupec plača soudeležbo pri poštnini samo enkrat.

 

Paket bo kupcu dostavila Pošta Slovenije v treh delovnih dneh. V kolikor kupca ob dostavi ni doma, ga bo paket čakal še 15 dni na njegovi pošti. Ob prevzemu paketa kupec plača provizijo za plačilo naloga UPN po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

 

*Pri plačilu v treh obrokih po položnicah morata biti poravnana prva dva obroka, da paket odpošljemo.

 

Status pošiljke lahko kupec s sledilno številko, ki jo prejme s strani Kopija-nove, preverja na povezavi Pošte Slovenije https://sledenje.posta.si/

 

Osebni prevzem

Naročilo lahko kupec  prevzame tudi osebno na sedežu podjetja, Meljska cesta 56, 2000 Maribor v sklopu odpiralnega časa podjetja Kopija-nova. Ko je paket pripravljen za prevzem, je kupec o tem obveščen preko maila, ki je bil podan ob naročilu.

 

Priporočila za odpiranje pošiljke

Pošiljke naj se se vedno odpirajo previdno, da se ne poškoduje vsebine. Kupec mora shraniti originalno embalažo (če jo izdelek ima) in transportno embalažo. Kupec oboje uporabi za morebitno vračilo izdelkov. Ob morebitnem vračilu mora kupec izdelke varno zapakirati in priložiti opis razloga vračila.

 

Zagotovljene cene

Cene, objavljene v katalogu šolskih potrebščin, zagotavljamo do konca veljavnosti kataloga, to je do 31. avgusta 2023. V obdobju do 5. julija 2023 veljajo posebne znižane cene na označene izdelke v katalogu, po 5. juliju 2023 se izdelki zaračunajo po ceni brez popusta. V vse cene je vključen davek na dodano vrednost.

 

V primeru zvišanja cen  učbenikov, delovnih zvezkov in drugih učnih gradiv s strani založb, se prodajne cene le-teh ustrezno spremenijo.

 

Odstop od pogodbe

Odstop od pogodbe je urejen v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. To področje podrobneje opisujejo členi od 43.č do 43.e. Veljajo izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju kupec).  Kupec ima pravico, da kadarkoli, najpozneje pa v 15 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Kupec lahko svojo odločitev o odstopu od pogodbe sporoči telefonsko na 02 234 51 00 ali mail narocila@kopija-nova.si

 

V primeru, da kupec v roku 15 dni ne prevzame pošiljke, ki se plača po  povzetju, se šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Če kupec izbere kot način plačila predračun in ne plača v  roku 3 dni od prejema predračuna, se prav tako šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Prodajalec kupca ne terja za plačilo in mu ne dostavi naročenega blaga.

 

Strošek vračila blaga v zvezi z odstopom od pogodbe bremeni potrošnika. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

 

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

 

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

Vračilo dejanskih plačil bo izvedeno v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

 

Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da je zaradi velikega povpraševanja izdelek razprodan. V tem primeru vam tega izdelka ne bomo zaračunali (v primeru, da ste ga že poravnali vam povrnemo znesek izdelka), seveda vam ga tudi ne bomo dostavili. O tem, da je izdelek razprodan, vas bomo obvestili takoj po prejemu naročila. V primeru, da zaradi razprodanega izdelka odstopate od naročila nas o tem obvestite na e-naslov: narocila@kopija-nova.si. Če je izdelek v barvi ali motivu, ki ste ga naročili, razprodan, vam bomo poslali isti izdelek v drugi barvi ali v drugem motivu (ne velja za šolske torbe in nahrbtnike). V kolikor vam lahko namesto razprodanega izdelka ponudimo nadomestni izdelek primerljive kakovosti in po primerljivi ceni, vas bomo o tem takoj osebno obvestili. Če se boste strinjali s pošiljanjem nadomestnega izdelka, vam ga bomo tudi poslali.

 

Možnost napak

Obstaja majhna možnost, da smo kje naredili napako. Morebitni potrebni popravki bodo objavljeni na naši spletni strani.

 

Varovanje osebnih podatkov

Z vašimi podatki bomo ravnali v skladu z zakonodajo ter jih ne bomo dali v uporabo tretjim osebam. Kadarkoli pa lahko v skladu s 73. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov pisno zahtevate, da prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

 

Garancija

Za šolske torbe znamke Explore, kupljene pri Kopija-novi, jamčimo z dvoletno garancijo. Kupec je ob uveljavitvi garancije upravičen do*: popravila izdelka ali zamenjave za drug izdelek v enaki vrednosti ali vračila kupnine. Garancija se uveljavlja na vse okvare izdelkov, ki niso posledica obrabe ali fizične poškodbe. Garancija ne velja za poškodbe kot so vreznine, zlomi, ipd., ki so povzročene zaradi nepravilne uporabe izdelka. V primeru zamenjave šolske torbe se vam rok garancije ne podaljša (velja od dne nakupa prvotnega izdelka).

 

*Način uveljavitve garancije določi reklamacijski oddelek v dogovoru s kupcem.

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Koda ugodnosti

Koda ugodnosti prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Kopija-nove in je časovno omejena. Kodo lahko kupec prejme v nagradni igri, na promocijskih materialih, mailingih ali preko drugih medijev.

 

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Koda ugodnosti se lahko uveljavlja samo enkrat, razen v izjemnih primerih, ko je v pogojih koriščenja določeno drugače.

 

Komunikacija

Kopija- nova bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila s strani Kopija-nove uporabnikom, ki so se s tem strinjali, bodo vsebovala:

  • pošiljatelja (Kopija-nova),
  • različne akcije, promocije in druge aktivnosti,
  • način odjave od oglasnih sporočil.

Splošni pogoji veljajo od 1.6.2023 dalje.