02 2345 100

Moja košarica

Moja košarica

0,00 €
Skupaj:
Vemo, kaj potrebujete.

Pogosta vprašanja

Kliknite na vprašanje za prikaz odgovora.

 

1. Kako poteka naročanje?

Predlagamo hitro naročilo na spletni strani Kopija-nove, ki je na voljo TUKAJ. Oblika hitrega naročanja je najhitrejša in najenostavnejša pot do paketa delovnih zvezkov in šolskih potrebščin.

 

Naročilo lahko oddate tudi preko modre naročilnice, ki jo prejmete ob katalogu šolskih potrebščin v šoli ali preko s spleta s skeniranjem QR kode objavljene na modri naročilnici.

2. Ali lahko naročen paket delovnih zvezkov in šolskih potrebščin plačam v več obrokih?

Da. Plačilo naročenega paketa delovnih zvezkov in šolskih potrebščin do 25. Junija, praviloma poteka v treh obrokih in sicer:

  • prvi obrok do 28. junija 2017 oz. po valuti položnice (s tem plačilom potrdite naročilo),
  • drugi obrok 28. julija 2017 oz. po valuti položnice in
  • tretji obrok ob prevzemu paketa v avgustu (med 7 in 20. avgustom) 2017 (pri poštarju oz. na pošti).

 

Ponudbo in položnice za plačilo obrokov prejmete po navadni oz. elektronski pošti (odvisno od tega kako označite na naročilu). Če ne plačate prvega obroka v roku, se šteje, da ste od naročila odstopili. Možno je tudi plačilo do 12 obrokov brez obresti s kartico Diners Club in karticami NLB z odloženim plačilom (velja samo za naročila preko spleta oz. mobilnega telefona) ter plačilo s Petrol Klub kartico do 6 obrokov na bencinskih servisih Petrol.

3. Kakšni so pogoji plačila s plačilnimi oz. kreditnimi karticami in obročnega plačila s kartico Diners Club ter karticami NLB z odloženim plačilom?

Pogoji plačila s plačilnimi oz. kreditnimi karticami so naslednji:

- Pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice.

- Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.

- Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.

 

Obročno plačilo s kartico Diners Club ter karticami NLB z odloženim plačilom MasterCard, Visa, Karanta:

  • Pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice: dinersclub.siin www.nlb.si.
  • Plačila z obročnimi karticami so možna le za naročila preko spleta.
  • Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.
  • Pri plačilu z obročnimi karticami plačnik sam izbere želeno število obrokov, določen je minimalni znesek enega obroka, ki znaša 30 evrov.Maksimalno možno število obrokov je pa določeno računalniško, ob preračunu končnega zneska nakupa
  • Pri plačilu s karticami NLB z odloženim plačilom (MasterCard, Visa, Karanta-ne omogoča plačila pri nakupu preko spleta) se naročniku zaračunajo stroški obročnega plačevanja, ki so odvisni od števila obrokov:
    • pri plačilu na 2 do 4 obroke znašajo stroški obročnega plačevanja 1,80 evra na obrok,
    • pri plačilu na 5 do 8 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,20 evra na obrok, 
    • pri plačilu na 9 do 12 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,40 evra na obrok.

 

V primeru, ko naročate za dva ali več otrok, lahko stroške nadomestila obročnega odplačevanja zmanjšate tako, da naročila za več otrok združite. Kako to storite? Med naročanjem pozorno sledite navodilom. 

 

4. Kaj naj storim, če izgubim položnico?

V primeru izgube položnice nas kontaktirajte preko elektronske pošte na info@kopija-nova.si ali telefona 02 / 23 45 100 in posredovali vam bomo novo položnico oz. potrebne podatke za plačilo.

5. Ali lahko pri vas naročim delovne zvezke in šolske potrebščine v primeru, če za šolo ni objavljenega seznama obveznih delovnih zvezkov in šolskih potrebščin po izboru šole?

Seveda lahko! Čeprav je mala verjetnost, da se vam bo zgodilo, saj pridobimo sezname za 99% osnovnih šol in 62% srednjih šol. V kolikor vaš seznam dejansko ne bo objavljen, si sami priskrbite seznam obveznih delovnih zvezkov in šolskih potrebščin. Naročilo najlažje oddate preko splete. Želene izdelke naložite v košarico, pomagate pa si lahko tudi z iskalnikom.

6. Ali si lahko izdelke ogledam v vaši trgovini?

Vljudno vabljeni v predstavitveni prostor na sedežu našega podjetja na Meljski cesti 56 v Mariboru, vsak delovni dan med 8. In 15. uro, od meseca junija do septembra pa med 8. in 17. uro. Sicer so vam šolske potrebščine blagovne znamke Ajda, na voljo tudi v papirnicah Mueller drogerij, po vse Sloveniji.

7. Kakšna je kakovost potrebščin, ki jih ponujate?

Skupaj z našimi dobavitelji poskrbimo za izdelke najboljše možne kakovosti. Za šolske torbe in šolske nahrbtnike vam nudimo tudi do 3 leta garancije. Sicer pa vam nudimo tudi izdelke lastne blagovne znamke Ajda, ki so sinonim za kakovost in ki predstavljajo optimalno razmerje med ceno in kvaliteto.

8. Ali so vaše cene res najnižje?

Skupaj z našimi dobavitelji ob upoštevanju kakovosti zagotovimo tudi najboljšo možno ceno. Pri nakupu delovnih zvezkov in šolskih potrebščin, vam je na voljo najenostavnješa in najhitrejša možnost nakupa vsega za šolo v paketu, na enem mestu. V sklopu te storitve vam pred začetkom nakupa jasno predstavimo tako seznam po izboru vaše šole, kot ceno za ta paket.

 

Prav tako poudarjamo, da je ponudba posameznih izdelkov znotraj paketa v celoti konkurenčna ponudbi na trgu. Bi pa vas z veseljem napotili, da ob ceni posameznega izdelka preverite vse naše ugodnosti in lastnosti ter prednosti storitve Vse za šolo v paketu.

9. Kakšno garancijo imam, da bo otrok prejel vse, kar smo naročili?

Modra naročilnica, ki jo otroci dobijo v šoli, ali naročilnica na tej spletni strani je ponudba, ki po Obligacijskem zakoniku veže Kopijo - novo kot ponudnika. Tako smo po tem istem zakoniku vaše naročilo dolžni sprejeti in izvesti, seveda v primeru, da tudi vi izpolnite vaše obveznosti.

 

Naše posle gradimo na zaupanju. Da nudimo zaupanja vredno storitev, priča dejstvo, da uspešno poslujemo že 21. leto in da je letos v organizirano oskrbo s šolskimi potrebščinami vključenih že 99 % osnovnih šol in 62% srednjih šol v Sloveniji.

10. Kaj če ni nikogar doma, ko paket prispe na dom?

Kot za vsak drug paket, poslan po pošti, boste prejeli obvestilo, da vas paket čaka na pošti, kjer ga lahko prevzamete v 15-ih delovnih dneh. Po tem roku bo paket poslan nazaj k nam.

11. Kaj naj naredim, če v paketu kaj manjka ali je polomljeno?

Vse reklamacije ažurno rešujemo v najkrajšem možnem času. Zavedamo se namreč, da otrok potrebuje potrebščine od prvega šolskega dne dalje. V primeru, da v paketu kaj manjka, je poškodovano ali pa ste prejeli napačen izdelek, nas čim prej pokličite na 02 / 234 51 00 ali pošljite elektronsko sporočilo na predracuni@kopija-nova.si in napako bomo odpravili v najkrajšem možnem času. Reklamacije so možne v 15-ih dneh od prejema paketa.

Imate vprašanje ali nam želite kaj sporočiti? Kliknite tukaj in stopite v kontakt z nami!