02 2345 100

Moja košarica

Moja košarica

0,00 €
Skupaj:
O podjetju

Pogoji poslovanja

Splošno

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.kopija-nova.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino www.kopija-nova.si (v nadaljevanju tudi trgovina) upravlja podjetje kopija-nova.si

(vsi podatki podjetja), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

 

Za vas smo dosegljivi na:

  

Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika (kupca) in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli in brez predhodne najave spremeniti pogoje poslovanja.

 

Fotografije so simbolične.

Naročanje izdelkov in veljavnost ponudbe 

Za šole, ki sodelujejo v organizirani oskrbi, smo pripravili posebno priloženo naročilnico, na kateri je že vpisano vse, kar otrok potrebuje pri pouku v šolskem letu 2017/2018. Obvezne potrebščine so določili učitelji, ki bodo vašega otroka poučevali v naslednjem šolskem letu. V naročilnico so dodani tudi izdelki, ki sicer niso predpisani, a jih otrok prav tako potrebuje, npr. pisala, peresnice, torbe, ... Izpolnjeno naročilnico oddajte v šoli ali pa jo pošljite na naš naslov, faks ali oddate naročilo v naši spletni trgovini. V kolikor vaša šola ni vključena v sistem organizirane oskrbe, lahko izdelke prav tako naročite pri našem podjetju. Za naročanje obveznih potrebščin od šole najprej pridobite seznam za naslednje šolsko leto. Učbenike in delovne zvezke najdete na naši spletni strani pod Šolske potrebščine ter Učbeniki in DZ, pomagate si lahko tudi z iskalnikom izdelkov in naročilo oddate takoj. V našem katalogu lahko poiščete vse ostalo. Ustrezne oznake in cene vpišete v naročilnico. Naročilo lahko oddate tudi po telefonu, faksu ali izpolnjeno pisno naročilnico pošljete na naš naslov, ki je že vpisan na hrbtni strani naročilnice. Priporočamo, da naročilnico izpolnite tudi, če nameravate naročiti po telefonu, saj bo oddaja naročila tako hitreje tekla. Ponudba velja do 31. avgusta 2017 oziroma do razprodaje zalog. Če naročate učbenike ali delovne zvezke, je naročilo potrebno oddati do 15. julija 2017, saj vam le tako lahko zagotovimo dobavo učbenikov in delovnih zvezkov.

Načini plačila in plačilni pogoji

Za nakup pri nas so vam na voljo številni načini plačila:

  • po ponudbi z nakazilom na račun podjetja,
  • z obročnim plačilom na 3 obroke po položnicah brez obresti 
  • s plačilno oz. kreditno kartico**: Maestro, BA Maestro, MasterCard, Visa in kartica Diners Club,
  • obročno plačilo na 2 do 12 obrokov s kartico Diners Club,
  • obročno plačilo na 2 do 12 obrokov s karticami NLB z odloženim plačilom – MasterCard in Visa.
  • S Petrol Klub kartico do 6 obrokov, brez obresti, na kateremkoli bencinskem servisu Petrol.

 

* Ob prevzemu paketa vam bo Pošta Slovenije zaračunala provizijo za plačilo plačilnega naloga po uradnem ceniku. Provizije ne plačate v primeru, da ste celoten znesek ponudbe poravnali pred dostavo paketa ali v primeru, da paket prevzamete na sedežu našega podjetja.

**Plačilo posameznih obrokov na sedežu podjetja je možno le z gotovino (brez provizije), celoten znesek nakupa pa lahko poravnate tudi s katero izmed plačilnih kartic.

 

 

Izbira števila obrokov preko SMS-a. 

V naši trgovini je možno plačevati tudi z obročnimi karticami oz. karticami z odloženim plačilom Abanke (Visa Electron), NKBM (Visa in Mastercard) in Delavske hranilnice (Mastercard), ki omogočajo izbiro števila obrokov kar preko SMS-a. Pogoje poslovanja in stroške obročnega plačila določi banka izdajateljica s katero ste sklenili pogodbo.

 

Plačilo s plačilnimi oz. kreditnimi karticami:

  • Pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice.
  • Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba (oz. organizacija) kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.

Plačilo s kartico Diners Club ter karticami NLB z odloženim plačilom

  • Pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice: dinersclub.si in www.nlb.si.
  • Plačila z obročnimi karticami so možna le za naročila preko spleta.
  • Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba (oz. organizacija) kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.
  • Pri plačilu z obročnimi karticami plačnik sam izbere želeno število obrokov, določen je minimalni znesek enega obroka, ki znaša 30 evrov.
  • Pri plačilu s karticami NLB z odloženim plačilom se naročniku zaračunajo stroški obročnega plačevanja, ki so odvisni od števila obrokov:
    • pri plačilu na 2 do 4 obroke znašajo stroški obročnega plačevanja 1,80 evra na obrok,
    • pri plačilu na 5 do 8 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,20 evra na obrok, 
    • pri plačilu na 9 do 12 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,40 evra na obrok.

 

V primeru, ko naročate za dva ali več otrok, lahko stroške nadomestila obročnega odplačevanja zmanjšate tako, da naročila za več otrok združite. Kako to storite? Med naročanjem pozorno sledite navodilom.

 

Plačilo na bencinskem servisu Petrol s Petrol Klub plačilno kartico do šest obrokov

Po izvedenem naročilu prejmete ponudbo za plačilo s katero je možno plačilo do 6 obrokov na bencinskem servisu Petrol s Petrol Klub plačilno kartico. Posamezni obrok lahko znaša minimalno 30 EUR. Vsi, ki se boste odločili za ta način plačila, boste ob naročilu prejeli še darilo: frizbi AJDA.

 

Plačilo na obroke po položnicah

Konec junija vam bomo na vaš elektronski naslov ali po klasični pošti poslali ponudbo za naročene izdelke skupaj z dvema položnicama. Prvo položnico je potrebno poravnati do 28. junija 2017 (če položnic ne boste prejeli do 26.6., lahko 1. obrok poravnate do 15. julija oz. po valuti položnice), drugo pa do 28. julija 2017 (oz. po valuti položnice). Tretji obrok boste poravnali poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa v avgustu (do 19. avgusta) 2017. 

 

Če ste naročili med 1.7. in 15.7.2016, je potrebno obroke poravnati po valutah, ki so navedene na položnicah. 

 

Obveznost plačila

Z oddajo naročila se kupec zavezuje k plačilu. V ta namen mora v postopku oddaje naročila v skladu s tretjim odstavkom 43.c člena Zakona o varstvu Potrošnikov izbrati način plačila. Brez izbire načina plačila kupec ne more oddati naročila. S končno ceno in zneskom za plačilo (skupaj s stroški dostave in pošiljanja) je kupec seznanjen pred oddajo naročila.

Dostava in plačilo poštnine

Izdelke, naročene do 2. avgusta 2017, boste prejeli na dom do 17. avgusta 2017*. V primeru odsotnosti vas bo paket čakal na vaši pošti še 15 dni od poskusa vročitve. Izdelke, naročene po 2. avgustu 2017, bomo dostavili v najkrajšem možnem času.

Vaša soudeležba pri poštnini znaša samo 3,99 EUR (če ne naročite tudi šolskih copatov ali natikačev). Preostanek do celotne poštnine krijemo mi. V primeru pošiljanja naročenih izdelkov v več paketih plačate soudeležbo pri poštnini samo enkrat.

 

*Pri plačilu v treh obrokih po položnicah morata biti poravnana prva dva obroka, da paket odpošljemo.

Priporočila za odpiranje pošiljke

Pošiljke vedno odpirajte previdno, da ne poškodujete vsebine. Shranite originalno embalažo in transportno embalažo. Oboje uporabite za morebitno vračilo izdelkov. Ob vračilu izdelke varno zapakirajte in priložite opis razloga vračila.

Zagotovljene cene

Cene, objavljene v katalogu, zagotavljamo do konca veljavnosti kataloga, to je do 31. avgusta 2017. V času od 1. maja do 10. julija 2017 veljajo posebne znižane cene na označene izdelke v katalogu, po 15. juliju 2017 se izdelki zaračunajo po ceni brez popusta. V vse cene je vključen davek na dodano vrednost.

Za člane KLUBA AJDA veljajo klubske cene za artikle označene v katalogu in v spletni trgovini brez časovne omejitve.

 

Popust na delovne zvezke

V skladu z Zakonom o enotni ceni knjie (ZECK, uradni list RS, št. 11/2014 z dne 11.2.2014) popust ne velja za vse delovne zvezke, učbenike in ostale publikacije, pri katerih je od dneva začetka prodaje preteklo manj kot šest mesecev (v skladu z Zakonom v tem primeru velja enotna cena knjige, to je redna cena).

 

Odstop od pogodbe

Odstop od pogodbe je urejen v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. To področje podrobneje opisujejo členi od 43.č do b43.e. Veljajo izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju kupec).  Kupec ima pravico, da kadarkoli, najpozneje pa v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Kupec lahko svojo odločitev o odstopu od pogodbe sporoči telefonsko, na e-naslov ali po pošti (tel: 02 234 51 00, e-naslov: info@kopija-nova.si, naslov: Kopija-nova d.o.o., Meljska cesta 56, 2000 Maribor).

 

V primeru, da kupec v roku 15 dni ne prevzame pošiljke, ki se plača po  povzetju, se šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Če kupec izbere kot način plačila predračun in ne plača vsaj dela tega predračuna v roku 14 dni od prejema, se prav tako šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Prodajalec kupca ne terja za plačilo in mu ne dostavi naročenega blaga.

 

Strošek vračila blaga v zvezi z odstopom od pogodbe bremeni potrošnika. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

 

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah (naročilih), katerih predmet je blago, ki

  • je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika,
  • je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
  • je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
  • Odstop od pogodbe ni možen pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

 

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

Vračilo dejanskih plačil bo izvedeno v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

 

Naročanje izdelkov in veljavnost ponudbe 

Za šole, ki sodelujejo v organizirani oskrbi, smo pripravili posebno priloženo naročilnico, na kateri je že vpisano vse, kar otrok potrebuje pri pouku v šolskem letu 2017/2018. Obvezne potrebščine so določili učitelji, ki bodo vašega otroka poučevali v naslednjem šolskem letu. V naročilnico so dodani tudi izdelki, ki sicer niso predpisani, a jih otrok prav tako potrebuje, npr. pisala, peresnice, torbe, ... Izpolnjeno naročilnico oddajte v šoli ali pa jo pošljite na naš naslov, faks ali oddate naročilo v naši spletni trgovini. V kolikor vaša šola ni vključena v sistem organizirane oskrbe, lahko izdelke prav tako naročite pri našem podjetju. Za naročanje obveznih potrebščin od šole najprej pridobite seznam za naslednje šolsko leto. Učbenike in delovne zvezke najdete na naši spletni strani pod Šolske potrebščine ter Učbeniki in DZ, pomagate si lahko tudi z iskalnikom izdelkov in naročilo oddate takoj. V našem katalogu lahko poiščete vse ostalo. Ustrezne oznake in cene vpišete v naročilnico. Naročilo lahko oddate tudi po telefonu, faksu ali izpolnjeno pisno naročilnico pošljete na naš naslov, ki je že vpisan na hrbtni strani naročilnice. Priporočamo, da naročilnico izpolnite tudi, če nameravate naročiti po telefonu, saj bo oddaja naročila tako hitreje tekla.V primeru, da naročilo oddajate za dva ali več otrok, prosimo da ga oddate za vsakega otroka posebej, saj izključno v tem primeru odgovarjamo za točnost dobave izdelkov glede na seznam šole za vsakega posameznega otroka. V kolikor boste naročilo za dva ali več otrok oddali v sklopu enega naročila, torej, da boste naročilo za drugega otroka ročno dodali na seznam prvega otroka, ne prevzemamo odgovornosti za pravilno izbiro gradiv  glede na seznam šole. Ponudba velja do 31. avgusta 2017 oziroma do razprodaje zalog. Če naročate učbenike ali delovne zvezke, je naročilo potrebno oddati do 15. julija 2017, saj vam le tako lahko zagotovimo dobavo učbenikov in delovnih zvezkov.

Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da je zaradi velikega povpraševanja izdelek razprodan. V tem primeru vam tega izdelka ne bomo zaračunali, seveda vam ga tudi ne moremo dobaviti. O tem, da je izdelek razprodan, vas bomo obvestili takoj po prejemu naročila. V primeru, da zaradi razprodanega izdelka odstopate od naročila v organizirani oskrbi, enostavno ne plačate prve položnice in vašega naročila ne bomo upoštevali. Če je izdelek v barvi ali motivu, ki ste ga naročili, razprodan, vam bomo poslali isti izdelek v drugi barvi ali motivu (ne velja za šolske torbe in nahrbtnike). V kolikor vam namesto razprodanega izdelka lahko ponudimo nadomestni izdelek primerljive kakovosti in po primerljivi ceni, vas bomo o tem takoj osebno obvestili. Če se boste strinjali s pošiljanjem nadomestnega izdelka, vam ga bomo tudi poslali.

Možnost napak

Obstaja majhna možnost, da smo kje naredili napako. Morebitni potrebni popravki bodo objavljeni na naši spletni strani.

Varovanje osebnih podatkov

Z vašimi podatki bomo ravnali v skladu z zakonodajo ter jih ne bomo dali v uporabo tretjim osebam. Kadarkoli pa lahko v skladu s 73. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov pisno zahtevate, da prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Garancija

Za šolske torbe, kupljene pri Kopija-novi, jamčimo z najmanj enoletno garancijo. Kupec je ob uveljavitvi garancije upravičen do*: popravila izdelka ali zamenjave za drug izdelek v enaki vrednosti ali vračila kupnine. Garancija se uveljavlja na vse okvare izdelkov, ki niso posledica obrabe ali fizične poškodbe. Garancija ne velja za poškodbe kot so vreznine, zlomi, ipd., ki so povzročene zaradi nepravilne uporabe izdelka. V primeru zamenjave šolske torbe se vam rok garancije ne podaljša (velja od dne nakupa prvotnega izdelka).

 

*Način uveljavitve garancije določi reklamacijski oddelek v dogovoru s kupcem.

 

Imate vprašanje ali nam želite kaj sporočiti? Kliknite tukaj in stopite v kontakt z nami!