Pogosta vprašanja

Stran 1073
Preusmeritev: /koristne-informacije/pogosta-vprasanja
Skrij naslov
Uredi naslov
Uredi podnaslov
Uredi glavno besedilo
Dodaj odsek
Skrij stran
Izključi iz seznama nadrejenih
Izbriši stran
Dodaj slike
 

Kako poteka naročanje?

Predlagamo HITRO NAROČILO na spletni strani Kopija-nove, ki je na voljo TUKAJ. Oblika hitrega naročanja je najhitrejša in najenostavnejša pot do paketa delovnih zvezkov in šolskih potrebščin.

 

Naročilo lahko oddate tudi preko MODRE NAROČILNICE, ki jo prejmete ob katalogu šolskih potrebščin v šoli ali preko s spleta s skeniranjem QR kode objavljene na modri naročilnici. 

 

Ena od možnosti je tudi naročanje preko telefona. Pokličite na 02/ 23 45 100, kjer lahko s pomočjo prijaznih svetovalcev oddate naročilo. 

 

In še zadnja možnost je oddaja naročila osebno v naši trgovini na Meljski cesti 56, 2000 Maribor. Delovni čas trgovine v času sezone je od pon-pet med 8.00-17.00 in soboto med 8.00-12.00.

Ali lahko dodam ali zamenjam izdelke pri obstoječem naročilu?

Seveda lahko. V primeru, ko želite k obstoječemu naročilu dodati izdelke ali zamenjati izdelke lahko pokličete naše svetovalce na 02/23 45 100 in vam bodo zadevo z veseljem uredili. 

Ali za oddajo naročila potrebujem geslo? Se je pred oddajo potrebno registrirati?

Za oddajo naročila gesla NE potrebujete. Prav tako se ni potrebno pred oddajo nikjer registrirati. Na naši spletni strani izberete željen izdelke, izberet način plačila in način dostave in oddate naročilo.  

Ali lahko naročen paket delovnih zvezkov in šolskih potrebščin plačam v več obrokih?

Da. Plačilo naročenega paketa delovnih zvezkov in šolskih potrebščin do 25. Junija, praviloma poteka v treh obrokih in sicer:

  • prvi obrok do 28. junija 2019 oz. po valuti položnice (s tem plačilom potrdite naročilo),
  • drugi obrok 28. julija 2019 oz. po valuti položnice in
  • tretji obrok ob prevzemu paketa v avgustu (med 5. in 20. avgustom) 2019 (pri poštarju oz. na pošti).

 

Ponudbo in položnice za plačilo obrokov prejmete po navadni oz. elektronski pošti (odvisno od tega kako označite na naročilu). Če ne plačate prvega obroka v roku, se šteje, da ste od naročila odstopili. Možno je tudi plačilo do 12 obrokov brez obresti s kartico Diners Club in karticami NLB z odloženim plačilom (velja samo za naročila preko spleta oz. mobilnega telefona) ter plačilo s Petrol Klub kartico do 6 obrokov na bencinskih servisih Petrol.

Kakšni so pogoji plačila s plačilnimi oz. kreditnimi karticami in obročnega plačila s kartico Diners Club ter karticami NLB z odloženim plačilom?

Pogoji plačila s plačilnimi oz. kreditnimi karticami so naslednji:

- Pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice.

- Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.

- Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.

 

Obročno plačilo s kartico Diners Club ter karticami NLB z odloženim plačilom MasterCard, Visa, Karanta:

  • Pogoje za pridobitev kartice določi izdajatelj kartice: dinersclub.si in www.nlb.si.
  • Plačila z obročnimi karticami so možna le za naročila preko spleta.
  • Plačnik (podatki o staršu oz. skrbniku) mora biti ista oseba kot je lastnik plačilne oz. kreditne kartice.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.
  • Pri plačilu z obročnimi karticami plačnik sam izbere želeno število obrokov, določen je minimalni znesek enega obroka, ki znaša 30 evrov.Maksimalno možno število obrokov je pa določeno računalniško, ob preračunu končnega zneska nakupa
  • Pri plačilu s karticami NLB z odloženim plačilom (MasterCard, Visa, Karanta-ne omogoča plačila pri nakupu preko spleta) se naročniku zaračunajo stroški obročnega plačevanja, ki so odvisni od števila obrokov:
    • pri plačilu na 2 do 4 obroke znašajo stroški obročnega plačevanja 1,80 evra na obrok,
    • pri plačilu na 5 do 8 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,20 evra na obrok, 
    • pri plačilu na 9 do 12 obrokov znašajo stroški obročnega plačevanja 2,40 evra na obrok.

 

V primeru, ko naročate za dva ali več otrok, lahko stroške nadomestila obročnega odplačevanja zmanjšate tako, da naročila za več otrok združite. Kako to storite? Med naročanjem pozorno sledite navodilom ali pokličete na 02/ 23 45 100, kjer vam bodo z veseljem pomagali naši svetovalci. 

Kaj naj storim, če izgubim položnico?

V primeru izgube položnice nas kontaktirajte preko elektronske pošte na info@kopija-nova.si ali telefona 02 / 23 45 100 in posredovali vam bomo novo položnico oz. potrebne podatke za plačilo.

Ali lahko pri vas naročim delovne zvezke in šolske potrebščine v primeru, če za šolo ni objavljenega seznama obveznih delovnih zvezkov in šolskih potrebščin po izboru šole?

Seveda lahko! Čeprav je mala verjetnost, da se vam bo zgodilo, saj pridobimo sezname za 99% osnovnih šol in 62% srednjih šol. V kolikor vaš seznam dejansko ne bo objavljen, si sami priskrbite seznam obveznih delovnih zvezkov in šolskih potrebščin. Naročilo najlažje oddate preko splete. Želene izdelke naložite v košarico, pomagate pa si lahko tudi z iskalnikom.

Ali si lahko izdelke ogledam v vaši trgovini?

Vljudno vabljeni v predstavitveni prostor na sedežu našega podjetja na Meljski cesti 56 v Mariboru, vsak delovni dan med 8. in 15. uro, od meseca junija do septembra pa med ponedeljkom in petkom med 8. in 17. uro ter v soboto med 8.00 in 12.00. 

Ali lahko izdelke v vaši trgovini tudi kupim?

Seveda lahko, če so v tistem trenutku na zalogi. 

Kakšna je kakovost potrebščin, ki jih ponujate?

Skupaj z našimi dobavitelji poskrbimo za izdelke najboljše možne kakovosti. Za šolske torbe in šolske nahrbtnike vam nudimo tudi do 3 leta garancije. Sicer pa vam nudimo tudi izdelke lastne blagovne znamke Ajda, ki so sinonim za kakovost in ki predstavljajo optimalno razmerje med ceno in kvaliteto.

Do kdaj vel

Do kdaj veljajo znižane cene?

Znižane cene v Katalogu šolskih potrebščin za 1.-5. razred in Katalogu šolskih potrebščin za 6.-9. razred veljajo do 15.7.2019. Po tem datumu lahko naročite šolske delovne zvezke in potrebščine po rednih cenah. 

Kje lahko dobim katalog šolskih potrebščin za šolsko leto 2019/20?

Katalog šolskih potrebščin dobite skupaj z modro naročilnico v šoli. Če ga niste prejeli nam lahko na obvestila@kopija-nova.si sporočite svoj naslov in vam ga bomo poslali po pošti. 

 

Oba kataloga sta dostopna tudi v spletni obliki na naši spletni strani. 

Ali so vaše cene res najnižje?

Skupaj z našimi dobavitelji ob upoštevanju kakovosti zagotovimo tudi najboljšo možno ceno. Pri nakupu delovnih zvezkov in šolskih potrebščin, vam je na voljo najenostavnješa in najhitrejša možnost nakupa vsega za šolo v paketu, na enem mestu. V sklopu te storitve vam pred začetkom nakupa jasno predstavimo tako seznam po izboru vaše šole, kot ceno za ta paket.

 

Prav tako poudarjamo, da je ponudba posameznih izdelkov znotraj paketa v celoti konkurenčna ponudbi na trgu. Bi pa vas z veseljem napotili, da ob ceni posameznega izdelka preverite vse naše ugodnosti in lastnosti ter prednosti storitve Vse za šolo v paketu.

Zakaj naj se odločim za izdelke blagovne znamke Ajda?

Izdelki blagovne znamke Ajda so rezultat znanja in priporočil slovenskih šolnikov. Zaradi stalne komunikacije s šolami in njihovimi šolniki so izdelki Ajda prilagojeni zahtevam slovenskih šol. Zaradi nenehnega spremljanja svetovnih trendov, so izdelki sodobni. Šolske potrebščine Ajda so premišljeno razviti izdelki, ki zagotavljajo popolno uporabnost. Seveda pa izjemen poudarek namenjamo tudi kakovosti izdelkov. Tako ob prejemanju povratnih informacij s strani šolnikov, otrok in njihovih staršev, skrbimo za optimalno kvaliteto izdelkov, ki zagotavlja, da so šolske potrebščine Ajda tudi zelo vzdržljivi izdelki ob upoštevanju različnih dejavnikov. Tako z gotovostjo poudarjamo odlično razmerje med uporabno vrednostjo, kvaliteto in ceno šolskih potrebščin Ajda.

Kje lahko sklenem nezgodno zavarovanje Ajda?

Nezgodno zavarovanje Ajda lahko sklenete preko spleta.

Kakšno garancijo imam, da bo otrok prejel vse, kar smo naročili?

Modra naročilnica, ki jo otroci dobijo v šoli, ali naročilnica na tej spletni strani je ponudba, ki po Obligacijskem zakoniku veže Kopijo - novo kot ponudnika. Tako smo po tem istem zakoniku vaše naročilo dolžni sprejeti in izvesti, seveda v primeru, da tudi vi izpolnite vaše obveznosti.

 

Naše posle gradimo na zaupanju. Da nudimo zaupanja vredno storitev, priča dejstvo, da uspešno poslujemo že 23. leto in da je letos v organizirano oskrbo s šolskimi potrebščinami vključenih že 99 % osnovnih šol in 62% srednjih šol v Sloveniji.

Ali lahko naročilo odpošljete pred mesecem avgustom?

Do 15.7.2019 zbiramo prednaročila za delovne zvezke in šolske potrebščine. V tem času potekajo tudi vse aktivnosti z dobavitelji in priprava skladišča. Sledi priprava paketov, ki jih bomo  začeli pošiljati po 5.avgustu 2019. Paket bo tako za vas pripravljen ali odposlan (odvisno za kateri način dostave oz. prevzema ste se pri oddajo naročila odločili) med 5.-20. avgustom 2019.

 

Ker si želimo medsebojnega zadovoljstva, lahko v primeru, da imate posebno željo glede dostave pokličete na 02/ 23 45 100, kjer se boste s svetovalcem dogovorili glede možnosti. 

Imate za prvošolce pripravljena kakšna darila?

Pri pripravi ponudbe smo pripravili optimalni prodajni program in namenili maksimalne ugodnosti. Tako vam ob najenostavnejšem in najhitrejšem naročilu zagotavljamo tudi najugodnejše naročilo šolskih potrebščin za vašega prvošolca. Zato, ker vam zagotavljamo najugodnejše šolske potrebščine na enem mestu, nimamo na voljo dodatnih daril.

Kaj če ni nikogar doma, ko paket prispe na dom?

Kot za vsak drug paket, poslan po pošti, boste prejeli obvestilo, da vas paket čaka na pošti, kjer ga lahko prevzamete v 15-ih delovnih dneh. Po tem roku bo paket poslan nazaj k nam. 

 

V primeru prevzema na Paketomatu lahko paket po prejemu obvestila o dostavi v paketomatu prevzamete v 72 urah (3 dneh).Če paketa ne boste utegnili prevzeti, vas bo ta počakal na najbližji pošti še 5 dni.

 

V primeru prevzema na bencinskem servisu Petrol vas bo paket na izbranem bencinskem serisu Petrol počakal 8 dni. 

Kakšen je strošek poštnine?

Strošek poštnine je 3,99 € ne glede na težo pošiljke in lokacijo dostave znotraj območja republike Slovenije. 

Za kakšno vrednost moram oddati naročilo, da dobim brezplačno poštnino?

Ne glede na vrednost naročila je znesek poštnine 3,99 €. 

Kaj naj naredim, če v paketu kaj manjka ali je polomljeno?

Vse reklamacije ažurno rešujemo v najkrajšem možnem času. V primeru, da v paketu kaj manjka, je poškodovano ali pa ste prejeli napačen izdelek, nas čim prej pokličite na 02 / 234 51 00 ali pošljite elektronsko sporočilo na obvestila@kopija-nova.si in napako bomo odpravili v najkrajšem možnem času. Reklamacije so možne v 15-ih dneh od prejema paketa.

Ali lahko naročeni paket prevzamem tudi osebno?

Naročeni paket lahko prevzamete na sedežu podjetja Kopija-nova d.o.o. na Meljski 56 v Mariboru od ponedeljka do petka med 8.00 - 15.00. V tem primeru seveda stroška poštnine nimate. 

Na katerih paketomatih lahko prevzamem svoj paket?

Seznam paketomatov, ki so vam na voljo za prevzem vašega paketa, najdete TUKAJ. 

Na katerih bencinskih servisih Petrol lahko prevzamem svoj paket?

Seznam bencinskih servisov Petrol, kjer lahko prevzamete svoj paket, vam je dostopen TUKAJ.