Z reševanjem nalog bodo dijaki odlično nadgradili in poglobili razumevanje kemijskih vsebin, ki so po učnem načrtu v 3. letniku gimnazij.
Učno gradivo odlikujejo:
- domišljen didaktično-metodični pristop, ki vključuje povezovanje makroskopske, submikroskopske in simbolne ravni;
- vsebina, ki spodbuja k razvijanju veščin kritičnega razmišljanja in reševanja kompleksnih nalog;
- raznovrstne naloge:
- iz obveznih in izbirnih vsebin,
- zanimive, taksonomsko strukturirane in različnih težavnostnih stopenj, primerne tudi za pripravo na kemijska tekmovanja,
- zastavljene v okviru resničnih situacij in s primeri spojin iz vsakdanjega življenja,
- s predvidenimi praznimi prostori za odgovore, izračune in skice; pregledne rešitve na koncu vsakega poglavja; bogato slikovno gradivo s shemami, slikami, križankami in sudokuji; QR-kode, ki usmerijo na poglavje v iučbeniku, kjer so razloženi zahtevani kemijski principi in zakonitosti.