SVETOVANJE PRI NAKUPU

Katero torbo priporočate za prvošolčke oz. prvo triado?

Prvi triadi se zaradi večje obremenjenosti hrbtišča priporoča anatomska torba. V naši ponudbi so to torbe znamke Scooli.

 

Kakšna je razlika med anatomskimi in ortopedskimi torbami?

Ni razlike, pri obeh pomeni oblazinjeno hrbtišče torbe.

 

Katere voščenke so primerne za prvo triado?

Zaradi boljšega oprijema in nekoliko bolj močnega stiska otrok se priporoča JUMBO debelina.

 

Kateri šilčki so primerni za šiljenje trikotnih barvic?

Ne glede na obliko barvic, se te lahko šili v navadnih šilčkih. Potrebno je le biti pozoren na veličino luknje za šiljenje v primerjavi s barvico.

 

Ali so pisala za levičarje primerna tudi za desničarje in obratno?

Ne. 

 

Katera nalivna peresa, ki jih imate v ponudbi so najbolj kvalitetna? Kakšna je pa kvaliteta najcenejšega nalivnega peresa?

Vsa nalivna peresa v ponudbi so kvalitetna. 

 

Ali lahko šolske copate vrnemo, če bodo premajhni ali preveliki?

Copate lahko zamenjate v kolikor je zaloga.

 

Ali imate kje kakšno trgovino, kjer lahko kupimo vaše izdelke?

Naša trgovina se nahaja v Mariboru na naslovu Meljska cesta 56, 2000 Maribor.

 

Ali vaše izdelke prodajate še v kakšnih drugih trgovinah, kot so Mercator, Spar, Müller?

Del naših izdelkov je možno kupiti v Müllerju, Mercatorju, Tušu in E.Leclercu. 

 

Kdaj lahko uveljavljamo garancijo na šolske torbe?

Garancija na Scooli torbe je 3 leta. Na torbe Explore pa 1 leto. Če se je poškodovala zaradi neprimerne uporabe, vam garancije žal ne moremo upoštevati.

 

Ali lahko izdelek vrnemo nazaj, v kolikor z njim nismo zadovoljni? V kakšnem času?

Vsak odstop od pogodbe je potrebno javiti v roku 14 dni.

 

Kdo krije stroške poštnine v primeru vračanja izdelkov?

Poštnino krije kupec. 

 

Katero nalivno pero je najbolj primerno za začetnike pisanja?

V kolikor niste prejeli nobenega navodila iz strani učitelja vam priporočamo nalivna peresa Pelikan ali Stabilo. Naša spletna stran vas tudi vodi pri nakupu, saj zraven točno piše ali je za začetnike.

 

Kakšna je razlika med Tako lahko, Lili in bine in Ajda zvezki za prvo triado?

Vsebina je pri vseh enaka, s tem, da zvezki LILI IN BINE vsebujejo tudi predloge s črkami in številkami.

 

Je pastel linija zvezkov namenjena samo dislektikom?

Zvezki Ajda, linije Pastel so zvezki z barvnim papirjem in posebno, na dotik mehkejšo (soft touch) platnico. Namenjeni so tistim, ki si željo drugačen zvezek. Oziroma tistim, ki si svoj bolj ali manj ljubi predmet želijo popestriti z barvnim papirjem. Tako lahko učenje predmeta, ki šolarju ni najbolj priljubljen, postane prijetnejše opravilo.

 

Hkrati pa so zvezki z barvnim papirjem namenjeni otrokom, ki imajo težave pri branju ali disleksijo. Zvezki Ajda, linije Pastel so zvezki zasnovani v sodelovanju z dr. Matjažem Mihelčičem, M.Sc. optometrije.

 

Ne vem kateri barvni papir zvezkov linije Pastel bi najbolje ustrezal mojemu otroku. Lahko kje vidimo zvezke.

Na povezavi https://www.kopija-nova.si/pastel se lahko prijavite na testne vzorce naših zvezkov. Poslali vam bomo primer barvnih papirjev in se lahko odločite. Zadeva je brezplačna.

 

Zakaj ovitki za delovne zvezke stanejo 0,79€?

Naši ovitki so narejeni po meri za vse delovne zvezke in učbenike v Sloveniji. So iz kakovostnega PVC materiala, ki je obstojnejši od klasičnih ovitkov in hkrati ne zamegli platnice.

NAROČANJE IN PLAČILA

Naročil sem za več kot 150 eur ali dobim kakšen popust, če plačam vse v enkratnem znesku?

Žal ne ponujamo dodatnih popustov v primeru plačila v enkratnem znesku.

 

Naročili smo za več kot 100 € pa smo vseeno plačali poštnino. Ni v določenem znesku brez poštnine?

Žal ne ponujamo brezplačne poštnine po nakupu nad določenim zneskom. 

 

Naročili smo izdelek samo zaradi tega ker je imel brezplačno poštnino. Potem, ko je poštar prinesel paket pa smo morali plačati dodatno (1,15 € ). Zakaj smo morali plačati poštnino, če pa promovirate da je brezplačna?

Iz naše strani je poštnina brezplačna, zaradi plačila po UPN ste pošti morali plačati še strošek provizije Pošte Slovenije. Več informacij lahko najdete https://www.posta.si/zasebno 

 

Ali imate kakšen dodaten popust pri plačilu z gotovino?

Žal dodatnih popustov ob plačilu s gotovino ni.

 

Naročilo Vse za šolo v paketu smo oddali že v začetku junija, kdaj dobimo naročene izdelke?

Ker gre za prednaročila, bomo ne glede na mesec oddaje naročila s pakiranjem vaših paketov pričeli v avgustu. 

 

Zaradi finančne stiske bi želi plačati zadnji obrok v mesecu septembru in ne avgustu. Ali to gre?

Žal je pri nas potrebno poravnati obroke še preden vam pošljemo paket. Imamo pa možnost plačila na obroke s kartico ali s Petrol klub kartico. Tam si lahko obroke razdelite tudi na več mesecev. Več informacij najdete na https://www.kopija-nova.si/moznosti-placila-in-placilni-pogoji 

 

Zamudili smo oddajo naročila v mesecu juniju ali juliju. Ali lahko še vedno naročimo izdelke pri vas?

Seveda lahko. Naročila lahko oddate kadarkoli. 

 

Naročilo smo oddali že v mesecu juniju in plačali v enkratnem obroku. Zakaj še nismo prejeli paketa?

Paket ne glede na prejeto plačilo odpošljemo v avgustu.

 

Nismo prejeli položnic oziroma nismo plačali še nobenega obroka. Ali lahko kljub temu prejmemo naročen paket pri vas?

Še vedno lahko poravnate. Velja pa opozorilo, da boste morda kako gradivo (v kolikor imate naročeno gradivo) prejeli naknadno zaradi zaloge. 

 

Naročili smo za dva otroka (ali več). Zakaj ste mi obračunali dvojno poštnino?

Plačilo ene poštnine je v primeru, da oddate naročilo združeno za oba otroka. V primeru ločenega oddajanja naročila žal ne zaznamo prejetje dveh naročil iste osebe. Na to nas je potrebno opozoriti in bomo zadevo uredili. 

 

Naročilo smo oddali že meseca junija, v času akcije. Nismo prejeli nobenih položnic. Nismo plačali nobenega obroka. Kaj lahko sedaj naredimo? Ali mi veljajo popusti? 

V kolikor še želite vam sedaj pošljemo ponovno položnice z enakimi popusti kot ste oddali naročilo.

 

V času, ko boste poslali paket smo na morju. Ali se bo paket vrnil k vam ali ga lahko prevzame kdo drug?

Vaš paket vas bo na pošti počakal 15 dni. Lahko tudi uredimo drug naslov za dostavo. V primeru, da se paket vrne, vas kontaktiramo in ga lahko kasneje ponovno pošljemo. Če pa veste približno, kdaj vas ne bo pa tudi zabeležimo čas za dostavo in vam ga takrat pošljemo.

 

Ali mi lahko pošljete vse tri položnice, da ne bomo pošti plačevali provizije?

Lahko.

 

Ali lahko plačam vse tri obroke preko elektronske banke?

Lahko.

 

Naročilnico smo pozabili oddati v šoli. Ali jo lahko še vedno pošljemo oz. naročimo?

Lahko.

 

Ali moramo naročilnico za učbeniški sklad tudi poslati k vam?

Naročilnica za učbeniški sklad se oddaja izključno v šoli!

 

Ali lahko paket dvignemo na sedežu podjetja?

Lahko.

 

Kdaj lahko pridemo iskati paket na sedež podjetja? Lahko že jutri?

O prevzemu paketa boste obveščeni po e-mailu, ki ste ga navedli ob oddaji naročila. 

 

Ali lahko naročimo pri vas, kljub temu, da naša šola ne sodeluje z vami?

Seveda lahko, tudi če nimamo pripravljenih seznamov.

 

Ali mi lahko paket pošljete že v juliju ali zadnji teden avgusta?

Paketov Vse za šolo v paketu žal ne pošiljamo prej kot avgusta. V primeru odsotnosti vam ga lahko pošljemo tudi na željo v koncu avgusta, ko ste doma.

 

Lahko obrok plačam pri vas na sedežu podjetja?

Lahko, vendar samo z gotovino.

 

S katerimi karticami lahko plačam pri vas?

Plačilo lahko opravite s Maestro, Mastercard, Diners, Karanta, Visa, BA Maestro.

 

Lahko kdo drug prevzame paket?

Lahko, potrebno je imeti podatke naročnika.

 

Kako poteka plačilo s kartico na obroke preko spleta?

Potrebno je označiti primeren način plačila, potem vas v celoti vodi sistem. Odvisno je tudi katero banko imate.

 

Lahko plačam s PayPal računom?

Tega načina zaenkrat ne ponujamo.  

 

Kdaj bodo pripravljeni seznami za našo šolo?

Točne informacije vam ne moremo podati, bodo pa v kratkem. Na naši spletni strani se lahko prijavite in prejmete sporočilo na e-pošto, ko bodo pripravljeni.

 

Zakaj sem dobil ponudbo s položnicami samo za enega otroka na mail? Zakaj nisem dobil od vseh?

V primeru ločene oddaje ali prejema naročilnic vam žal nismo mogli pripraviti združenih ponudb. Če želite, vam to še vedno lahko pripravimo.

 

Sem član kluba Ajda. Ali imamo mi kakšne dodatne popuste?

Popusti veljajo za vse kupce enaki. 

 

Narobe sem naročil, lahko popravim naročilo?

Seveda lahko. Prosimo, če nas kontaktirate na 02/23 45 100 ali pišete na narocila@kopija-nova.si in bomo uredili. 

 

Lahko dodamo izdelke v naše naročilo?

Seveda lahko. Prosimo, če nas kontaktirate na 02/23 45 100 ali pišete na narocila@kopija-nova.si in bomo uredili. 

 

Če naročimo paket na Petrol, Mol, Paketomat tam ne rabimo plačati poštnine?

Plačilo poštnine velja za vse načine dostave. Ob plačilu po povzetju vsepovsod poravnate tudi provizijo po ceniku Pošte Slovenije ali Petrola Slovenije.

 

REKLAMACIJE

Nimajo copati brezplačne poštnine? Zakaj ste nam zaračunali 3,99?

Takšno akcijo smo imeli v preteklosti, žal tega trenutno ne ponujamo.

 

V paketu ni bilo določenega artikla, ki smo ga plačali in je na računu. Kaj boste storili? Kdo krije poštnino?

V primeru ugotovitve, da je prišlo do napake pri pakiranju vam manjkajoči izdelek vsekakor pošljemo na naše stroške.

 

Ali lahko vrnem napačno naročen delovni zvezek? Kdo krije poštnino?

V kolikor gradivo ni rabljeno (folija, nalepke, pisanje) nam ga lahko vrnete. Poštnino krije stranka.

 

Kaj potrebujete v primeru, da mi morate vrniti denar?

S strani kupca potrebujemo podatke o transakcijskem računu. 

 

Zakaj v paketu ni bilo gradiva za izbirni predmet?

Za naročilo gradiva pri izbirnem predmetu morate poskrbeti sami, saj bi ob uvrstitvi v košarico lahko prihajalo do nezaželenih naročil le tega.

 

Delovni zvezek več ne potrebujemo smo pa ga ovili.

V kolikor je ovit s samolepilnimi folijami, vam gradiva več ne moremo sprejeti.

 

Delovnemu zvezku/učbeniku manjkajo strani. Je že popisan.

Na žalost ste prejeli zvezek s t.i. tiskarsko napako. Vsekakor vam bomo delovni zvezek zamenjali, prosimo vas da nam tega, ki ga imate pri sebi, vrnete na naše podjetje. 

 

Prejeli smo dva enaka dela delovnega zvezka. Kaj sedaj?

Na žalost ste prejeli zvezek s t.i. tiskarsko napako. Vsekakor vam bomo delovni zvezek zamenjali, prosimo vas da nam tega, ki ga imate, vrnete na naše podjetje.